![]() |
|
![]() |
#881 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Mens derimot DY7011 fra CPH landet på JFK i rute selv om begge fly har ankomst på same tidspunkt 20.05 |
|
![]() |
![]() |
#883 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#884 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Garantert kun et crew som derfor må hvile før returen, ja.
#885 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Mye problem om dagen på USA østkyst. ... UA 39 ble kansellert i går. I dag er 39 vel to timer forsinket.
|
![]() |
![]() |
#886 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Joda, men det er ikke ad-hoc chartere.
#888 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
DY7205 ARN-BKK - starter 5 timer sent
|
![]() |
![]() |
#889 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
LNC verkar vara fast i OAK..
|
![]() |
![]() |
#890 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Stemmer. VG har nettopp plukket opp saken:
http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...os/a/23252554/ Ser ut som det blir en 14 timers forsinkelse... |
![]() |
![]() |
#891 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det som går igjen i hver artikkel er at det ikke er informasjon og/eller dårlig infomasjon. Ikke hotell, ikke mat osv osv osv.
Om det er så ille som det blir skrevet i Norwegian tilfellene, det aner jeg ikke. Har stått fast mange ganger på samme måte, men har alltid fått både hotell og mat uten noen som helst issues. Men da med andre selskaper. Men en ting jeg plutselig kom til å tenke på. Kunne man blåst i hele Norwegian, ordnet seg selv med hotell/mat, og fått det dekket i ettertid av reiseforsikringen ? Altså vanlige reiseforsikringer ala Europeiske, SB1 osv ? |
![]() |
![]() |
#892 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
ansvar. ikke skjønner jeg at folk vil reise med et slikt selskap utenfor Europa når dem har slike "innkjørings" problemer... |
|
![]() |
![]() |
#893 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
![]() |
#894 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå er det en vesentlig forskjell på hvor et fly bygges og der delene til det lages......
|
![]() |
![]() |
#895 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå taxer LNC til rullebanen ihvertfall.
|
![]() |
![]() |
#896 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette har virkelig ikke vært noen suksess for Kjos. Det er fortsatt russisk rulett å bestille billetter på long haul hos Norwegian - servicen er slett og forsinkelsene alt for mange og lange.
|
![]() |
![]() |
#897 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Så lenge mange nok ikke bryr seg og likevel kjøper billetter, ("De er jo billigst") er vel Kjos happy.
|
![]() |
![]() |
#898 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Så alt-i-alt i et større og langsiktig bilde kan det være en god business for Kjos selv om det fra tid til annen krøller seg til. ...men vi som sitter på innsiden i bransjen liker selvsagt ikke måten han går frem på, og han må også kunne levere over tid om planen skal holde. |
|
![]() |
![]() |
#899 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Forresten så blir ARN-JFK DY7005 flydd med Euroatlantic 767-300 i dag, er det noen regularitet i hvilken rute som er "uheldig" og får euroatlantic istedenfor 788? |
|
![]() |
![]() |
#900 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg kan ihvertfall IKKE si meg enig i all den kritikken som kommer. Dette har vært diskutert tidligere. Har selv stått fast i BKK - fikk alt jeg hadde krav på, Hotel og mat/drikke. Men på samme fly presterer altså enkelte å gå ut i VG.NO og klage over ingen service/informasjon. Hvor har disse folka vært?? Flyplass-personalet sto t.o.m å geleidet folk på hvert hjørnet. Det faktum at man er forsinket og ikke happy er ikke det samme som at man ikke får service/informasjon. Det verste var byråkratiet med å komme inn i Thailand igjen. Det tok tid og allerede da er folk iKKE happy med Norwegian - selvom dette er myndighetene i Thailand din feil so to speak. Når vi plukket opp bagasjen sto altså alt som hette kapteiner og styrmenn og ventet LETT tilgjengelig for spørsmål. Hvis man ikke har sett dette - må man ha vært blind. Mange benyttet seg også av dette. Jeg snakket selv med kapteinen i 15 min. Han hadde GOD tid og meget god kunnskap. Jeg kommer til å booke Norwegian igjen. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden) | ForeverSAS | Flyforum | 177 | 19-12-2017 23:54 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | geirs | Flyforum | 127 | 24-12-2016 20:11 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden) | RIBRO | Flyforum | 341 | 28-12-2015 20:07 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | Flyforum | 0 | 01-01-1970 01:00 |