![]() |
|
![]() |
#801 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Hvilke andre utvidelser enn LGW-JFK er ment å komme nå som LNG ankommer?
|
![]() |
![]() |
#802 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
New York 3 ukentlige
Fort Lauderdale 2 ukentlige Los Angeles 2 ukentlige Fra Gatwick |
![]() |
![]() |
#803 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]() Quote:
Dvs at alt ligger til rette for at Euroatlantic/Hifly fortsatt vil tjene gode penger. Men man kan jo håpe på at de klarer seg med 1 leiemaskin i det minste. |
|
![]() |
![]() |
#804 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stemmer nok det. Ser ut som treningsflightene med 787 fortsetter nesten ut juli måned, og at det blir dreamliner på rutene fra CPH fra august igjen.
Så da er det ARN-JFK da som sikkert trenger leiemaskin avhengig av hva som skjer med trafikkrettighetene til USA. |
![]() |
![]() |
#805 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#806 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så lenge -LNA ikke får fly til USA, så må de vel leie inn HiFly en så lenge?
|
![]() |
![]() |
#807 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
DY7091 CS-TFM snur over Bergen. Tilbake til København?
DY7031 LNC tilbake til gate på OSL. Tech som må sjekkes ut først? Edit1: Kom seg avgårde nå på andre forsøk. Edit2: Ser ut som DY7091 har planlagt en ny avgangstid fra CPH kl 18.45 Last edited by geirs; 21-06-2014 at 18:17. |
![]() |
![]() |
#808 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Ser at CS-TFM (DY7091) fra CPH-LAX nå igjen er landet på CPH etter rundttur rundt Bergen ja.. Vet ikke hvorfor, trolig tech eller syk passasjer. Kim |
![]() |
![]() |
#809 |
|
![]()
Ser da følgende melding til de som skulle vært med DY7092 tilbake til CPH fra LAX i kveld:
22. jun 05:05 Norwegian regrets to inform that DY7092 21st of June is delayed minimum 12hours due to technical reasons. We will update new departure time as soon as we have more info. Passengers with residence outside of Los Angeles can make their own accommodation arrangements and will be reimbursed USD 170 per room by Norwegian if the original receipt can be provided. We apologize for any inconvenience this may cause. Best regards, Norwegian. Ser ut som det er storsnerk med Euroatlantic sin 777, og flyet står vel fortsatt i København.. Slitet fortsetter for Norwegian! Kim Last edited by kimpe; 21-06-2014 at 21:49. |
![]() |
![]() |
#810 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#811 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
|
![]()
Blir vel hjemreise til høsten for danskene som sitter på LAX da...
Alle reservemaskinene til de fleste selskap er vel i bruk i høysesongen, så blir vel evt å få et cargofly til å hente dem.. hehe. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
#813 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Med tanke på Norwegians historie på klagebehandling den siste tiden er jeg ikke sikker på om jeg ville akseptert en lovnad via sms å skaffe megselv hotell på egenhånd.
Jeg var supporter av Norwegians nye satsing helt inntil nylig, men lurer på om de faktisk kan klare å gjøre noe bra utav dette... det ser jo ikke ut som om det bedrer seg. De har nettopp mottatt sitt 7. fly, og får ikke flere før neste år. Hadde nok gått bedre om de profilerte seg som LCC, men i bakgrunnen lagde en drøss med avtale med andre selskaper om forbindelse ved irrops så de kunne fått folk avgårde. Last edited by Andre1980; 22-06-2014 at 00:57. |
![]() |
![]() |
#814 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#815 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Spesielt en i et følge på tre personer gjorde seg spesielt profilert ved å være direkte ufin og høylytt. Denne personen tok kontakt med dagspressen hjemme med bilde av seg selv og familien hvor han klagde på informasjonen som var gitt. Problemet var nok snarere at han ikke likte informasjonen som ble gitt snarere enn at han ikke ble informert. Her på forumet ble hans historie klistret til veggen og det ble spredd galle og oppgulp. Alle forstår at det er kjedelig å bli forsinket, men i mitt tilfelle var alt av info og innkvartering bra. Utfordringen til DU ligger nok i at de har mange pax som åpenbart ikke er frekvente interkontinentale passasjerer. Disse har nok et tildels forvridd syn på hva som er av beredskap når en forsinkelse skjer. Derfor er det lurt at de nå har lagt ut all info de gir på FB. Det har uniddelbart korrigert mye av presse dekningen. Mannen jeg refererte til snakket høylytt og ironisk om at det var helt uforståelig at Kjos ikke kunne sende et annet fly for å hente de. Han visse at de hadde et fly stående på natten på sin lokale flyplass som de bare kunne sende over. Jeg tipper Dagbladet ville slukt det. |
|
![]() |
![]() |
#816 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg tar som vanlig klagene på hvordan Norwegian behandler de reisende med en stor klype salt.. På et fly med 2-300 mennesker om bord vil du alltid noen som vil klage for klagingen i seg selv. Jeg ser/tror også mange ser på dette som en mulighet til en liten ekstra slant i reisekassen og det er en veldig fokus på «kompensasjon» (hørs ut som noen har fatt fjernet feil bein på sykehuset)
Vi satt strandet nord på Island i sommerklær, tomme for mobil strøm og et spedbarn for noen år tilbake. Da var vi høflige mot de som jobbet febrilsk med at alla skulle faa hotell, busser osv. Det som lagde f….. (som var da dessverre stort sett norske) ble behandlet deretter. Det vare noen snuslepper med barn og kone der som klagde kontinuerlig og skulle ha penger, mat, dyre hoteller og prøvde å lage lynsjesteming.. Det ende opp med at jeg ba to av familiene å se til helvete å holde kjeft (i plenum) som virket. Poenget mitt er at noen surpomper er det alltid og jeg er 100% sikker på et det er flere sider av hvordan dette oppleves. De jeg kjenner som har blitt rammet av disse forsinkelsene har et temmelig annet syn på det en hva pressen og noen andre fra flybransjen fremstiller det. |
![]() |
![]() |
#817 |
Newcomer
|
![]()
DY 7052 Orlando-OSL er 7 timer forsinket, ennå ikke tatt av altså. Skal fly OSL-LAX i dag, går dette ut over denne flygningene eller er det mulig at flyet som kommer fra JFK blir satt inn der tro?
|
![]() |
![]() |
#818 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og -LNC kommer over fra ARN for å ta OSL-JFK. |
|
![]() |
![]() |
#820 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Vil ikke bli overrasket om noen av disse gapehodene innehar ganske så høy kortfaktor ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden) | ForeverSAS | Flyforum | 177 | 19-12-2017 23:54 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | geirs | Flyforum | 127 | 24-12-2016 20:11 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden) | RIBRO | Flyforum | 341 | 28-12-2015 20:07 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | Flyforum | 0 | 01-01-1970 01:00 |