![]() |
|
![]() |
#781 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tja, kan jo ta og skrive litt fra et par opphold den siste tiden
Hotell: Radisson Blu Beijing Status: Concierge Booket: Royal Club-rom Oppgradert: Ja, til en one bedroom suite Andre perks: "Free wifi" fikk plutselig en litt annen betydning ![]() Sjekket vel kanskje inn litt tidligere enn vanlig innsjekkingstidspunkt, rundt klokken 14. Ellers var jo loungetilgang inkludert, i.o.m at jeg hadde booket club-rom.
#782 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, København
Status: Concierge Booket: Standard Oppgradert: Ja, til et business class-hjørnerom Andre perks: Ei skål med nøtter og en flaske "kildevand" Pass på! Frokosten åpner først klokken 06.30, selv på hverdager
#783 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Lillehammer
Status: Gold Booket: Billigste standard Oppgradert: Juniorsuite Andre perks: Nope Utrolig nedslitt hotell forøvrig. Virker ikke som det er gjort noen oppgraderinger siden OL-94 |
![]() |
![]() |
#784 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå er det Gold Points Flash Sale hos Club Carlson. Kjøp opptil 40.000 poeng og få 75% ekstra. Gjelder frem til i morgen kl 14.59
|
![]() |
![]() |
#785 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har vært på Phuket resorten?
|
![]() |
![]() |
#786 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Uansett: Radisson Bly Royal Helsinki Status: Concierge Booket billigste, oppgradert til businessklasse rom. Andre perks: En drikkebong til hotellbaren og en sjokolade. Litt skuffende frokost, særlig i forhold til en del jeg har sett i Norge. |
|
![]() |
![]() |
#787 |
Star Alliance only.
|
![]()
Park Plaza County Hall London
Status: Gold Booket: Executive studio Oppgradert: Nei Andre perks: Velkomstbrev, konfekt, flaskevann. |
![]() |
![]() |
#788 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Free som i betydningen gratis. Særlig fritt kan vel ikke internettet i Kina betegnes som.
#789 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Radisson Blu Edwardian Kenilworth
Booket billigste Oppgradert: Nei Andre perks: Nei Forøvrig harde senger. Forhørte meg om oppgradering, men de sa det var fullt. Men var billig til å være London da. |
![]() |
![]() |
#792 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Oslo Plaza
Status: Gold Booket: Enkeltrom Oppgradert: Ja, til Business Class dobbeltrom i 30.etg. Andre perks: Pringles, sjokolade & velkomstbrev (som på alle slike rom). |
![]() |
![]() |
#793 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Royal Garden Trondheim
Status: Gold Booket: Billigste standard Oppgradert: Business rom Andre perks: Fruktfat. Tilbud om frokost på rommet. |
![]() |
![]() |
#794 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Edwardian Berkshire Hotel London
Status: Gold Booket: Standard single Oppgradert: Ja, til deluxe twin Andre perks: To vannflasker på rommet hver dag, men mulig det er standard for alle. Til GBP 120,- per natt for singlerom var opplevelsen at dette var bra value-for-money i London. |
![]() |
![]() |
#795 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Gøteborg
Status: Gold Booket: Standardrom, 2 for 1 helgetilbud for gull. Kontaktet hotellet etter booking og fikk gjort om fra to standardrom til ett familierom med sofabed. 300 kr ekstra per natt, men billigere totalt siden rom to ble kansellert. Oppgradert: Nei. Skulle få junior suite hvis det var ledig på innsjekk sa hotellet på forhånd, men ved innsjekk ble det hevdet at de ikke hadde jr suite ledig med sofabed. Andre perks: To vannflasker, fruktfat og noen småsjokolader på rommet. Skuffet over manglende oppgradering samt noen andre ting. Sendte e-post til hotelldirektøren under oppholdet vedr. 100% fornøyd garantien, fortsatt ikke noe svar etter en uke. Sendte mail til Club Carlson i etterkant og ser jeg nettopp fikk svar om at saken er sendt videre til hotellets administrasjon. |
![]() |
![]() |
#796 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Radisson Blu Caledonien Kristiansand
Status: Concierge Booket billigste Oppgradert: Ja til en liten suite med balkong og greier Andre perks - en velkomstgave med nøtter og en liten kake og et kort. Hadde heller ønska meg et fruktfat eller no, kanskje jeg skal sjekke om jeg kan få det. Da kan man strengt tatt ikke klage uansett kanskje. Deilig å sitte på balkongen med en kopp te, angrer litt på at jeg ikke bestilte roomservice frokost nå, men får heller traske ned i buffeten som sikkert er god nok. Under innsjekk forsikret resepsjonisten meg at Club Carlson kortet var registrert så jeg får poeng og ønsket meg et strålende opphold. Standarden på rommet er noe slitt, men senga er ekstremt god! |
![]() |
![]() |
#797 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Radisson Blu Skandianavia Oslo
Status: Concierge Booket billigste Oppgradert: Usikker. Rommet ligger (som vanlig) like ved heisen, men har sånn fancy kaffemaskin. Andre perks En appelsin og et ferdigtrykket kort. EDIT: Jeg glemte en perk de har gitt meg. Boring i betong på naborommet. Det foregår tydeligvis oppussing her, og nå har de borret siden kl. 08:00 på naborommet. Helt kanon! Last edited by Hickok; 19-07-2014 at 10:17. |
![]() |
![]() |
#798 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Da har du fått et businessklasserom. ![]() Endte btw med at jeg bestilte frokosten på rommet, frokostbuffeten var et anarki uten like med mange unger som løp rundt overalt. Det orker jeg ikke i dag. Tydelig at businessfolka er vekke og barnefamiliene inne. ![]() Last edited by Hypern; 19-07-2014 at 09:53. |
|
![]() |
![]() |
#799 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
La du inn request om rom borte fra heisen?
#800 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nei, men jeg spurte på innsjekk om å slippe.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |