![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vet ikke om du egentlig kan gjøre noe med den billetten du har, men jeg ville kanskje forsøkt en telefon til BA i morgen, og forklart situasjonen. Uansett, om du ender opp med å kjøpe nye, pass på at du får kansellert den reservasjonen du har, selv om du ikke får igjen noen penger for det, sånn at du ikke blir sittende med to forskjellige bookinger på samme dag/flight.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er så typisk min flaks! Dette skulle liksom være en koselig tur
![]() ![]() Skal ringe dem imorgen, får håpe jeg treffer et hyggelig menneske på telefonen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Browncoat
|
![]()
Hvis du ikke får endret billettene så kan du jo alltids kjøpe LHR-OSL-LHR innimellom der. Og ta det som 2 turer
![]()
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Billige business-billetter kan i utgangspunktet ikke endres, så du kan egentlig ikke forvente noenting. Men, det kan hende du treffer på rett menneske, som kanskje viser forståelse, og gjør ett unntak.
Edit: ja, BSSW har et poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Nei, sånn jeg ser det, så har de ingenting å tape. Gjorde et søk, og ser at de billettene du har booket, også er ledig den 15. April, og i utgangspunktet koster det sikkert ikke BA 5 øre å booke om dere to, samt at de hadde scoret en drøss med goodwillpoeng. Men, som tidligere forklart i tråden, disse billige biz-billettene er billige nettopp fordi at de ikke er fleksible, og du har kjøpt og godtatt en billett som ikke kan endres. Det er derfor prisforskjellen er på ca. 5000 kroner mellom en fleksibel og ikke-fleksibel billett. Som sagt: Du kan ikke forvente noen ting, men om du treffer på rette vedkommende, osv. osv. Det koster ingenting å prøve, men ikke bli skuffet om du får nei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg forstår. Er fult klar over hva jeg har gjort. Får bare håpe på det beste å se hva som skjer nå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
De fleste flyselskaper er fleksible dersom man umiddelbart etter bestilling oppdager at man har gjort en feil som dette. Blir veldig overrasket dersom BA sier nei pga av en åpenbar feil som dette.
Derfor liker jeg at bl.a. SAS og United har en 24 timers avbestillingspolicy akkurat fordi slike ting kan skje. God kundeservice kalles det siden det er menneskelig å gjøre feil av og til |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg har værtfall lært, "Aldri bestill flybiletter med små søsken rundt deg som maser om ditt og datt!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ringte BA idag kl 09:00, traff på en hyggelig kar. Han sa det ikke var noe problem å bytte, man kunne bytte gratis innen 24 timer så lenge priser og skatter var de samme, så alt er fikset nå! 6 April til 15 April
![]() Aldri vært så glad før ![]() Last edited by Robin882; 17-02-2010 at 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hadde samme opplevelsen hos BA for en stund tilbake.
Skulle ut på MR og hadde booket to turer fra OSL til TRN med et par ukers mellomrom mellom turene. Dette ble booket på en lørdag og fant senere ut på lørdagen at jeg heller ville dra til AMS for å få litt variasjon ![]() Fikk ikke snakket med BA før påfølgende mandag og jeg forklarte til vedkommende at to turer til TRN i løpet av så kort tid sikkert ikke var så spennende. Hun var enig ( ![]() Godt å høre at det ordnet seg for deg.
![]() |
#72 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#73 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God tur ! Glad på din vegne..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godt å høre at det ordnet seg. Husk nå bare å berenge god tid på returen, sånn at du rekker å teste ut loungen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det blir streik hos British Airways: http://boarding.no/art.asp?id=40546
Hva kan dette ha å si for meg? Det er jo typisk at det skjer den datoen jeg reiser, så jeg kan like godt være forberedt på det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
BA sier:
Quote:
Quote:
http://www.britishairways.com/travel..._urgent_centre Så, om dine flighter blir kansellert, kan du velge om du vil booke om til når som helst innen et år etter at du egentlig skulle ha reist, eller få igjen pengene. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ser i første posten din at dere har tenkt dere en tur til London by. 9 dager i London er veldig lenge, så anbefaler dere å reise noen dager rundt i landet også. Vil sterkt anbefale en tur til Bath som ligger 2 timer vest for London, evt. en dag i Bristol og.
![]() Last edited by LN-AØR; 22-02-2010 at 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Milliardbot til British Airways | darkcho | Flyforum | 9 | 08-07-2019 17:45 |
British Airways åpner London LHR - Pittsburgh | Martin | Flyforum | 13 | 03-04-2019 14:30 |
British Airways til California | Hypern | TripReports | 3 | 02-04-2013 02:16 |
British Airways åbner CPH-LCY (London City)--> og legger ned igjen | PP | Flyforum | 31 | 11-05-2012 06:26 |
E-Jets til British Airways | Someone | Flyforum | 8 | 17-02-2010 11:35 |