![]() |
|
![]() |
#61 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Super rapport Martin!
Håper du så at jeg skålte tilbake, opp mot flyet ditt?? Er det rart vi drikker? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jeg kan fortsatt svinge unna eventuelle trusler! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi prøver så med noen bilder. Er visst ikke så flink til å ta like mange bilder fra hvert sted, men det er da noen.
![]() Det blå BA-kortet, som her for aller siste gang dyttes inn i sprekken på OSL. ![]() Boarding av LHR-LIS-flighten ![]() BA's Afternoon Tea Service - med te ![]() ![]() ..og litt sånn.. ![]() Undertegnede framme på hotellrommet i LIS ![]() Sånn ser det ut. ![]() Den senga sov jeg utrolig godt i. ![]() TV var det.. ![]() BOSE-radio med iPod-dock. ![]() Hva har vi her? et skap? ![]() Neida, det var badet ![]() ![]() Sånn så det ut.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() På vei til AMS via ZRH, her på sisteflighten. Tralle-Turid på vei.. ![]() Og hun kom med denne ![]() ![]() Fremme på CitizenM ved Schiphol. Dette er dusjen. Klarte til slutt å få den til å virke. ![]() Dassen ![]() En klager heller ikke på utsikten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() Ut på tur i AMS: Lunsjen ble fortært her. ![]() Litt stemningsbilder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BSSW?? ![]() Jeg lovte elefanter: Det var ikke disse jeg tenkte på, men her er det hvertfall en ![]() En elefant til |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen bilder fra spotterplatformen på AMS
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Stemingsbilde" fra terminalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etter lang venting, kom denne taxende
![]() ![]() ![]() Godt å vite.. Denne har visstnok flydd for et selskap fra et sted hvor man snakker dette språket. ![]() ![]() Knyttneven gikk såvidt ![]() Stemningsbilde fra kabinen ![]() Maten.. Visstnok vanlig TAP-mat.. ![]() Og denne karen kunne ikke hatt det bedre på bursdagen sin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() Fremme i LIS, hadde man bestilt rom på Radisson SAS/Blu.. Hadde bestilt Superior-rom, så jeg ble mildt sagt overrasket over at dette skiltet matchet nummeret som stod på nøkkelkortet ![]() Inn og rett fram, hadde man soverommet ![]() "Spisestua" til venstre ![]() ..og stua innerst i hjørnet ![]() Fint bad ![]() Legg merke til plasseringen av dørstopperen, rett foran dassen. Den tror jeg de hadde plassert der sånn at gjestene kunne finne på nye ord hver gang de satte seg på dass. Veldig behagelig å sette foten på når man ikke har på seg sko.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så var det opp til London igjen
![]() Pasta med kylling.. ![]() ..med noe godt i glasset. ![]() Så en dårlig vits: "Vi med iPhone eter Blackberry til frokost" ![]() ![]() Fremme i London, var det konsert med bassisten i Status Quo, John "Rhino" Edwards, og litt ymse slekt ![]() Far på bass, og guttungen på gitar ![]() Lillesøster/datter bidro også på vokal på et par låter. ![]() Litt lettere lunsj på HRC i London |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() Snart slutt på ferien: Her fra loungen i T5 ![]() BA står forøvrig greit på knyttnevetesten ![]() Mer av detta her?? ![]() Og litt mer mat.. Takker for titten. Avstikkeren til AMS, var jo egentlig fordi jeg trodde at jeg kom til å kjede meg i LIS. LIS var en utrolig flott by, som jeg nå egentlig angrer på at jeg ikke ble lenger i, og kommer nok til å ta turen tilbake dit en gang. Men allikevel, føler jeg at jeg hadde en bra tur, pilotstreiker til tross ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Browncoat
|
![]()
![]() |
#73 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og da så denne siden sånn ut
![]() ![]() Last edited by Martin; 29-09-2009 at 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Se der, ja.. Naa er du paa kroken. Ingenting er verre enn aa miste status.. ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I know .. Delta Gull i fjor .. sølv i år .. uvasket masse neste ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det suger. Saa gjenstaar det bare for Martin aa ta en tur eller to med status. Han har ihvertfall Star Silvert til sin CO tur i mai
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
BA-kortet blir vel luftet i hvertfall på et julebord, og - som Tommy sier - stjernesølv er sikret til CO-turen. Blir også muligens en liten status-match, så det er ikke sikkert jeg trenger EB hos CO
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sitter akkurat og diskuterer julebordet med Dag. Kan hende at CO blir et bra alternativ for deg naar man ser paa programmet ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja vel? IAH eller EWR? BA flyr dit og, de
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan hende det blir multiple destinasjoner;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Silver Classics | KnutW | Samlerhjørnet | 0 | 27-04-2018 17:30 |
LN-KKZ i ny Silver? | LN-KRF | Register- og ATC-Forum | 4 | 09-03-2011 10:48 |
Day Tripper/Hi Ho Silver Lining Pt. 2 | Martin | TripReports | 30 | 14-10-2009 23:45 |
norwegian silver modell | adressa | Samlerhjørnet | 21 | 16-05-2009 11:28 |
Silver Air | Blubird | Flyforum | 4 | 05-04-2005 11:47 |