![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har aldri vært i en First class lounge, men av loungene jeg har sluppet inn i med *G mener jeg at Turkish sin nye lounge i Istanbul skiller seg ut. Tre serveringspunkter med ulike typer varm mat, enorm buffet med te og kaker, biljardbord, bibliotek, playstation, oliventrær, flygel og massør...
Syns forøvrig at SAS sin lounger i Skandinavia får ufortjent mye pepper og at de egentlig er ganske bra. Men gresset er vel alltid grønnere på den andre siden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hvis man ser bort i fra alle de ”flotte” loungene man har besøkt så vil jeg trekke fram Saga Loungen på KEF som en meget bra lounge.
Her har jeg trivdes veldig godt – og det er en slags ”trollsk” herlig stemning der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
VIP-loungen i Yantai har ikke bare utrolig lite komfortable stoler og 60-talls innredning, de har ikke noe særlig av hverken mat eller drikke heller. Men TV har de...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og dette er, så vidt jeg husker, fra Shenzhen. Stolene er på stærrelse med et norsk husbankhus. Heller ikke her var utvalget i mat og drikke noe særlig å skryte av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er helt enig i at loungen på KEF er meget bra til å være biz lounge ellers liker jeg godt loungen til swiss i ZRH med den lange og stilige baren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Hvor på flyplassen i Zurich ligger denne lange baren? Har man tilgang selv om man flyr i Schengen? Dørvaktene i passkontrollen i Frankfurt slipper deg ikke inn på B delen lenger, hvis man skal fly i Schengen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva ville vært det beste alternativet av dagens opprative jagere for Norge? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 1 | 19-05-2013 13:44 |
Hvor har jeg vært? | Tertit54 | Flyforum | 5 | 28-11-2008 19:40 |
Hvor har du vært i sommer? | Herlov | Flyforum | 34 | 15-08-2007 12:47 |
Hvor i verden har du vært? | Fredrik Propell | Flyforum | 22 | 17-07-2007 11:34 |
Har endelig vært på Flymuseet | Fellowship | Flyhistorisk forum | 26 | 03-10-2006 03:24 |