![]() |
|
![]() |
#61 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Folk med yrkesentusiasme og yrkesstolthet er sjelden vare idag. Dette har mange ansatte blant annet i Avinor på Sola. Årsakene er mange , men mye skyldes at flyentusiaster/spottere er det mange av i distriktet og at man tar hensyn og finner samarbeid med Avinor og annen luftfartvirksomhet. Verdien av å ta vare på den samferdselsmessige flyhistorien er akseptert av mange. Dette er til og med lufthavnsjefen med på selv om han skal drive en kommersiell virksomhet idag og fremover. Hva med å skrive noe som er mer positivt med det nye tilskuddet. Hva har du å bidra med? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Nå er jeg faktisk og intressert i at et løfte har blitt holdt, dette imponerer meg....:-p Jmf http://forum.flyprat.no/read.php?TID=20374 Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#64 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Var ute og prøvde den i dag, og må si at de få metrene du kommer opp i høyden hadde MYE og si på overblikket du fikk. MEGET BRA !! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har ikke superkamera med superlinse - bare et 2 MB mobilkamera med et godt lag drit på linsa. Men jeg svipper nedom gjerdet på Sola dersom det er noen spennende fly i området. Vet ikke om jeg "teller med i gjengen"...?...
Men dette var kjempegode nyheter. Tenk det - en helt gratis plattform laget bare for tullinger som liker å se på fly. 1000 takk! Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Var ute og "besøkte" spotterplattformen i kveld. Noen fotograf er jeg dessverre ikke (ennå) så jeg tror jeg beholder bildene jeg tok med mobilkameraet for meg selv. Men absolutt et sted å komme tilbake til. Fin utsikt over rullebanen og apronen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fuelrestriksjoner på Stavanger lufthavn Sola | Sola-ENZV | Flyforum | 9 | 18-08-2014 07:07 |
Stavanger lufthavn, Sola, 75 år | Kenneth | Flyhistorisk forum | 2 | 26-02-2012 21:38 |
Stavanger Lufthavn, Sola; 19.08.2009 | Roxman | Bilder & foto | 3 | 21-08-2009 21:05 |
Stavanger lufthavn Sola evakuert | FlightDeck | Flyforum | 10 | 28-06-2007 20:17 |
Sola Stavanger lufthavn | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 01-06-2007 00:09 |