![]() |
|
![]() |
#61 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er vel beste sommerbilde med flytema uansett naar det ble tatt .. og da vil jeg kanskje anta at det trengs litt mer 'liv' i bildet enn bare blaa himmel og et fly..??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Slik som sommeren og været har utviklet seg blir DETTE MITT BIDRAG.
Hva er vel bedre enn og komme hjem fra 2 uker med sol og sommer på Rhodos, og hjem til tordenskyer og flom hjemme... ![]()
McDonnell Douglas MD-90-30 <A HREF="http://www.flyspotter.no">NSFF Norsk Spotter og Flyentusiast Forening</A> <A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4075&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>Mine bilder på Airpics.com</A> <A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=29892">Mine bilder på JetPhotos.net</A> |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jeg får grave opp et gammelt bilde denne gang om det skal være noe "spesielt" og ikke bare fly og himmel...
http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=63708
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Hvis det skal være med Braathens DC-7 så må man først finne opp en tidsmaskin og dra tilbake for å kjøpe dem en! Syns kanskje det var å legge lista litt høyt… Toppløst derimot (pluss fly selvsagt) høres bænkers ut mht å påvirke juryens dømmekraft. ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jaja..., gammelt, nytt, antall, kvalitet...., jeg lar "diktatoren" avgjøre
![]() Mere sommer og ferskere enn dette blir det ikke..., og selv om de som legger inn flere bilder er foreslått disket, bryr jeg meg ikke... Tatt fra sete 8F om bord i LN-RRA i gresk luftrom kl. 11:31 i dag ![]()
![]() |
#69 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Virker som at du misset den "skjulte" beskjeden i min siste post, kjære SSL...
Og så DU, av alle! Fortsatt i feriemodus? BU var vel på ditt territorium? Engage brain? ![]()
![]() |
#70 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siden sommeren har vært så som så.... Så er vel bilder av fly og sol en sjelden vare/spesielt bilde?
![]() Men, hvis man skal bruke et bildet tatt fra denne sommeren, så blir dette bildet litt spesielt og særs representativt for hvordan sommeren 2007 vil bli husket. REGN og GRÅTT vær. ![]()
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() PS: Må visst begynne å gå på byen fredagskvelder (ingen PC), for rørete snakk får man ikke i fleisen dagen derpå. Og så slipper man frenetisk rydding/rengjøring på lørdagsmorran. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#73 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Jeg klarer fortsatt ikke å se hva den er, nå som jeg vet at det skal være en beskjed der, så jeg har vel lagt igjen hjernen på Kreta kanskje..... Mmmmmmm...., ferie er uansett godt!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjære SSL - mine fredagskveldposteretterfredagspilsing TGIF må tas med et kilo salt.
Noen lørdagsmorgener når jeg skal rydde/vaske finner jeg poster som ikke jeg selv engang forstår innholdet av. ALTSÅ: Fredagskvelder uttrykker jeg meg ekstremt krøkkete. Så håper jeg alle på forumet kan bære over med denne min personalitetsdefekt... ![]()
![]() |
#75 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Personalitetsdefekten din er iallefall en grei en, for hva ville vel livet vært uten en liten fredagspils eller to...? ![]() Du er ikke den eneste som har måttet rydde etter deg, og enkelte ganger drevet rene brannslukkingen etter et par sniff for mye på cognackorken, så ta det bare heeeeelt med ro ![]()
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahhh - da er vi to om det...
![]() Hei, vettduhva, nå har vi "hijacket" en tråd IGJEN (duh). Herlig. Kos deg med ferie, det trenger du! Hele Norge er slow i slutten av juli.
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Vi skal skjerpe oss, ferdig nå... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg nominerer dette bildet:
http://forum.flyprat.no/download.php?action=img&iid=9750 (Og dermed bildets eier, SE-DYD) ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En konkurranse for planespottere… - Med premie! | Nick Figaretto | Flyforum | 74 | 01-06-2010 08:36 |
Liten konkurranse | sirpjalle | Flyforum | 9 | 12-01-2009 15:26 |
En liten konkurranse | LN-KOG | Flyforum | 11 | 15-08-2008 16:30 |
Liten konkurranse fra EuroTour2-2006 | LN-KGL | Flyforum | 6 | 13-08-2006 23:03 |