![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enig med Vaskeball - på forum skal i utgangspunktet brukere kunne få være anonyme, og det å "avsløre" er en outing som kanskje vil gjøre at vi i fremtiden vil gå glipp av interessant informasjon - derfor får du en klask på lanken nå MOW. Du må være klar over at reglene IKKE er amerikanske på dette forumet - vi har nok innflytelse fra W her.
Så til dette med IP-adresser - større selskaper har en frontend med en IP-adresse, med interne IP-adresser som ikke vises for øvrigheten. Jeg regner med at hvis en søker på alle IP-adresser vil det være en rekke slike opphopninger - som kanskje tilhører sas-out.sas.dk, Telenor intern, Widerøe, osv. For meg selv vil du kunne finne flere adresser, bl.a. vil et av dem bli identifisert som Telecomputing, men jobber jeg der? Jeg vil foretrekke et mangfold, og ved å oute slik en har gjort i dette tilfellet - vil resultatet bli en begrensing i besøket på dette forumet. Er det det CK ønsker?
![]() |
#65 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
skjerpings tror jeg kan gjelde oss alle - pust ut og ta en kaffe-pause -> det gjelder ALLE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jepp, alle ut å rusle en tur rundt innlandsterminalen, minimum 3 runder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Det eneste som ble kjent er at postinger som bar preg av å være negative rykter om Northport ble postet av noen som sitter bak Servisair sin brannmur på Gardermoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banned
|
![]() Quote:
Ansatte fra andre firma som leier lokaler / hangarplass her bruker også rett som det er disse pc`ene, de fleste av dem har tilgang til internett. p.g.a dette har jeg ved et par anledninger blitt beskyldt for å benytte flere nick her på forumet , noe jeg absolutt ikke gjør eller har interesse av. Men i et flyrelatert miljø med mange mennesker er det vel trolig at flere enn èn finner veien til Scanair-forumet. Og sakelighetsnivået varierer på dem som finner veien hit.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Folkens... 'PUST'... inn.. og ut.. inn og ut..
Hva er vitsen, toalettskandalen er oppklart, IP saken er off the table, Vaskeballen har ikke planer om noen anmeldelse og Northport handler DY.. End of case. ![]()
![]() |
#72 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Også er det snart helg godtfolk.... MOW må slutte med å se nedi glasset
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tåler ikke skatt og avgifter.. Er det da en mulighet for å saksöke staten?
![]() Nu tycker jag att vi kan avsluta diskussionen efter som trådens ursprung nu är löst |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sukk .... jeg valgte tydeligvis feil dag til aa slutte og sniffe lim ...
![]() Til de som foeler seg traakka paa .. beklager .. meningen var ikke aa henge ut noen, bare aa gjoere et poeng for aa stoppe skittkastingen. Har vel sett for mye Fox News i det siste ... (For ordens skyld ... da jeg slo opp IP'en fikk jeg en helt annen eier ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt enig i at det er vanskelig og koble toalettbilen til vannpåfyllingen,men det ryktes at de hadde fylt blåvæske på vannbilen,da ble det enkelt og fylle blåvæske på vanntanken....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Newcomer
|
![]()
To muligheter her: - Det har aldri skjedd. Det er et ondsinnet rykte som har spredd seg som ild i tørt vann.... - Eller det har skjedd, og DY prøver å holde tett om dette. Ser for meg avisoverskriften: "drikkevann forgiftet hos Norwegian". Kanskje det er det de vil ungå? Til og med crewet til DY har hørt, og gjenfortalte ryktene igår. Håper at det stemmer at dette kun er et rykte. Å fylle blåveske på vannbilen vitner om mangel på logisk sans. Er jo helt blåst! Kan ikke fatte at noen er i stand til en så idiotisk ting. Derfor tror jeg det kun er et rykte. Og frem til noe annet blir bekreftet bør vi ikke spre løse rykter. Det er bygdesladder..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryktene om nykommere, hvor ble de av? | ENGM 911 | Småprat | 6 | 19-03-2013 19:33 |
Ryktene om min død er sterkt overdrevet... | T J Johansen | Flyhistorisk forum | 1 | 28-09-2011 12:28 |
Ryktene sier at Sandefjord Lufthavn Torp skal ruste opp stedet | ENTO | Flyforum | 13 | 07-09-2008 23:44 |
Ryktene sier | Concorde | Flyforum | 16 | 14-04-2008 21:20 |
SAS CPH-DXB (sier ryktene) | CK | Flyforum | 46 | 02-03-2007 08:11 |