![]() |
|
![]() |
#61 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
"Han med skjerfet" hadde sikkert rett i noe av det han sa, men majoriteten av dem som kommenterer de nye farvene er negative (se Airliners.net), og det er jeg også.
Dette var utrolig kjedelige greier! Som flere andre også har kommentert, det ser ut som et LCC. Å bruke flere titalls millioner euro på dette og ikke klare å komme opp med noe mer "spennende"/bedre/penere enn dette, er etter min mening for dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kom selvsagt til HAM en time etter meg i dag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Men er vi enige om at dette er den stiligste nesen de noen gang har hatt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
|
![]() Quote:
Det er jo også omtalt i en annen tråd, men det ser ut til at de er i siget i hvert fall. https://forum.flyprat.no/showthread....ight=superstar Last edited by Stone; 09-02-2018 at 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nei, jeg synes den ikke er særlig pen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg kjøper tanken om å redusere gulfargens omfang på bakgrunn av assosiasjoner og ønske om en mer premium merkevare, men selve dekoren på flyskroget mener jeg er mer enn ett skritt tilbake. Det er i beste fall konservativt og rimer ei med praten om det "nye", tidsaktuelle og dynamiske Lufthansa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Så en LH jungeljet på MUC i går, med ny bemaling, idet vi takset forbi, synes forsåvidt det så greit ut.
Kjenner ikke jeg har noen store følelser til hverken det ene eller andre, men gjorde ikke direkte vondt! :-D
![]() |
#68 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Hva om logoen ble malt i sølv på halen og en brukte billiard størrelse på Lufthansa? Tror det kunne blitt mye penere
![]() |
#69 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Siden gult virker billig vil kanskje Eurowings se slik ut om et par år?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Helt enig!
![]() |
#71 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Designet til Snowflake-konseptet til SAS fikk mye tyn av «ekspertene» på grunn av fargevalget...nå har tydeligvis gult blitt godkjent farge igjen;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er forskjell på å bruke gult som hovedfarge og kontrastfarge. Jeg synes det er rart at de fortsatt vil bruke gult som en del av identiteten, men overhodet ikke bruker den på flykroppen. Hadde de gjort tranen gul ville de både fått brukt gulfargen på flykroppen, og samtidig fått fremhevet den som symbolet på LH.
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Syns selv de burde beholdt gul trane, uansett hvor langt i fra sannheten det er. Da hadde det nye utseende vært veldig bra!
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Etter å ha sette at par videosnutter nå er jeg overbevist - dette tror jeg blir meget vellykket når alle vi som reagerer negativt med en gang blir vant med det. Ser at de har foran på halen også har en ørliten stripe med hvitt, noe som bidrar til eleganse, og at overgangen fra halen til kropp med en liten "sving" på blåfargen også sitter bra. Når jeg ser dette og hører fyren argumenterer, så får jeg på en måte forståelse for at folk som jobber med design faktisk har mer greie på design enn oss vanlige dødelige. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
- Jeg liker den nye looken, men synes de kunne ha den litt mer identisk med dagen og noe av gulfargen.
- Artig å høre at flere reagerer på det tøvete skjerfet. De irriterer meg mer en Crocks og skal være et metrofilt fashoin statement som hører femten år tilbake (og det var flaut da også) Jeg så elleve stykker på CPH loungen på fredag hvor de fleste hadde kjipe jeans og dressjakker til. 3 av dem med enorme trådløse øreklokker også.. Ja ja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er mye man skal tåle tyn for, snart får man vel til og med påpakk for å gå med slips på jobb.
Kjent er det at god design trenger modning for å bli likt. Er imidlertid i tvil på om jeg noen gang vil bli enig i at det var et godt valg å dekorere flyene på den måten som er valgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Flyklapper
|
![]()
D-AISP er på OSL nå .. regner med at det dukker opp noen bilder ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eskimo med facelift - Alaska Airlines med nye farger | LN-MOW | Flyforum | 15 | 01-02-2016 09:19 |
Southwest med nye farger | Someone | Flyforum | 9 | 18-09-2014 13:31 |
Spirit med nye farger | LN-MOW | Flyforum | 14 | 17-09-2014 19:23 |
Titan med nye farger | Blubird | Flyforum | 4 | 28-02-2005 09:35 |
eurofly med nye farger | Blubird | Flyforum | 5 | 01-11-2004 10:33 |