![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg har noe tilsvarende EBP hos BA, siden du drar opp det, og det er jo på IC man får upgrades, og det er da det teller. IC upgrade prosenten min på BA har jeg ikke regnet på, men kanskje 60-70% fra C til F. Men mest så er det at de bare ordner driten når du er stuck, flyet ikke virker og du vil SKIKKELIG hjem til SkuggFrid. Short haul upgrade prosenten er 1/?? Innmari sjelden. Men kanskje forskjellen mellom EBP og EBD minimeres?
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 03-02-2016 at 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Dustespørsmål:
Jeg er altså 99,5% sikker, men jeg trenger at en av dere bærer over med meg og sier at jeg har rett, alternativt le hånlig av meg.. Here it goes: EB poeng man tjener med å handle med Trumf visa, mastercard, amex etc. Disse teller ikke som grunnpoeng, altså poeng som gir mulighet til å gå fra f.eks. EBB til EBS. Har jeg forstått dette riktig da, prøver å få min bror til å forstå at han må sette ræva si i et flysete for å få gullkort... :-D
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det stemmer. Kun poeng som tjenes ved å fly gir status
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Vet ikke om dette er rett tråd å spørre i, men men. Jeg ble oppgradert til EBG for to uker siden. Når pleier man å motta nytt kort? Mener jeg fikk sølvkortet bare noen dager etter oppgradering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Du har det i appen umiddelbart.
Om du har SAS Mastercard eller SAS Amex kommer nytt kort etter ca 2-3 uker. Du kan logge deg inn på dine Eurobonussider og trykke på "bestill nytt" og velge nytt kort der. Sendes ikke ut automatisk lengre |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ny Eurobonus-funksjonalitet som jeg ikke har hørt så mye om:
OK, hvem har brukt dette? ![]()
![]() |
#68 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De har hatt den funksjonen siden i fjor sommer hvis jeg ikke tar feil, men enda ikke sett noen bruke det på sosiale medier. Jeg vil ihvertfall ikke ha eurobonusstatus på profilbildet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Også på Linkedin? Kanskje noe å ta med på CV?
![]() |
#71 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå har det akkurat blitt mulig å booke Eurobonusbilletter mellom Hammerfest og resten av landet. Booker man mellom Hammerfest og Tromsø går det greit å bestille tur-retur til 10.000 poeng. Prøver man derimot å booke mellom Hammerfest og Oslo f.eks. så fikser ikke SAS' systemer dette. Man blir kastet ut av bookingprosessen. Bestiller man hver vei hver for seg, går det greit. Men da til 6.000 poeng hver vei.
Noen som vet hvorfor dette skjer? Last edited by Skipskatta; 24-02-2016 at 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som det går mot at alle som har hatt gullkort i +10 år, og ikke bare de over 60 vil få gullkort for livet, samt at det også kan bli mulig og fryse medlemskap (status) ved f.eks fødselspermisjoner og andre "reisepauser". Itillegg de vanlige lovnadene og flere muligheter og økt digitalisering
http://www.dn.no/privat/2016/03/08/1...esten-av-livet |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Skal dog sies at jeg liker at man får gull 4 life etter 10år. Men de sier jo ingenting om det er 10år på rad eller 10år totalt. At man kan fryse status er jo også kult ;D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ser positivt ut det ja!
Noen måte å se hvor mange år man har vært Gullmedlem på da, uten å kontakte kundeservice mener jeg? Har vært Diamond siden innføringen (og er allerede rekvalifisert for neste år med glans) og Gullmedlem med jevne mellomrom helt siden 1995, tror jo at det er over 10 år jeg har hatt det, men vet jo ikke... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Total sett har jeg dog hatt Gull i 15 eller 16 år, men som sagt da pga andre forhold enn poeng, slik som legs etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Takk for info 3cseat!
Vet jeg på 90-tallet hadde et par år der jeg kvalifiserte på antall legs (25 reiser i Business), men de siste årene har jeg vel fått både legs og (mer enn nok .. ) poeng. Så får høre med kundeservice når det blir aktuelt da. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Selve brevet om life time gull kom uoppfordret, og men en gang jeg hadde kvalifisert Fin service da, og det forsetter de sikket med også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dette er jo utrolig gode nyheter... blir litt satt ut
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |