![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det SIN som er beste flyplassen å posisjonere seg til om en ønsker å reise til østkysten, men gjerne ta én overnatting på veien ned? Noen anbefalinger til andre posisjoneringsbyer der flyturen til Australia blir under 10 timer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
一期一会
|
![]()
SIN/BKK/KUL/HKG/NRT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Brukte BKK for 18timer stopover, funket fint. Velg hotell som ligger nær MRT, så går det lekende lett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Hopper ikke ut av fly som fremdeles funker, så da er den saken lukket ![]() Tukka stengte i fjor. Men australsk mat kunne vært noe å prøve, men pleier sjelden å planlegge spisesteder på nye steder. Liker å spasere rundt å se hva som finnes.
![]() |
![]() |
#67 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Har 17-18 timer i SIN hver vei, kun dagtid. Dette kan man jo benytte til å sove, enten på transitthotell på SIN (airside) eller finne hotell med dagrom. Resten av tiden kan man kanskje bruke til å undersøke byen. For meg så blir det sannsynligvis transitthotell på vei ned, men retur er ikke bestemt enda.
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Synd at Tukka har stengt, er en av mine beste restaurantopplevelse som jeg hadde håpet å gjenta på neste tur. Utenom den har jeg slitt med å finne gode restauranter som serverer noe typisk australsk. Jeg er kanskje litt over middels opptatt av god mat og å prøve lokale retter når jeg reiser. Men jeg spurte en gang min svoger som er derfra hva han ville si var en typisk australsk middag og han svarte "maybe something asian or Italian..." første gang han f.eks smakte kenguru var når jeg lagde middag der en gang. Uansett, ha en flott tur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Denne var litt morsom.
https://www.youtube.com/watch?v=NNJKWVmK-GM
![]() |
#70 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Reisetips Australia:
Telenor skal ha 500kr for 5 GB data gyldig i 1 uke. Telstra tok $60/400kr for 55 GB data over 4 uker. Anbefaler sistnevnte, naturligvis ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Newcomer
|
![]()
Jeg pleier å bruke Woolworths Mobile. De bruker Telstra sitt nettverk (som har best 5G dekning), $40 for 52gb i 30 dager, og de støtter eSim også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nice - hovedtråd | martino | Reiseforum | 85 | 09-08-2023 21:38 |
Lisboa (hovedtråd) | Someone | Reiseforum | 57 | 14-12-2018 15:42 |
Hovedtråd: Amsterdam | JonathanAxell | Flyspotting | 24 | 18-04-2015 16:01 |