Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-05-2012, 01:32   #61
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Pass opp for skallede menn med kameraer......

OK - la oss si at du har rett. Men en slik hemmelighet krever omtrent like mange medsammensvorne som det finnes 'ofre' - og hvordan unngår man å treffe disse? Og ikke bare det, hvordan får man alle disse til å holde kjeft? Jo større en operasjon, jo større sjanse for lekkasjer og sabotasje.... Og her kreves det hundretusener impliserte....
Chemtrails-pilotene kan være hjernevaska med 50 år gamle CIA mindcontrol-prosjekter.

Eller så har de satt Al Gore sin løgnaktige ”Unconvenient truth” på replay-kanppen, og tror de bekjemper global oppvarming ved å legge et skydekke mellom sola og oss.

Ellers så må jeg legge til at dette holdes svært hemmelig og kun et titalls mennesker er direkte involvert som bakkemannskap på flyplasser, mens et par statsråder og millitærgeneraler må ha gitt sitt samtykke før fly-sprayingen av det norske folket kan starte opp.
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 01:37   #62
Jens W
ScanFlyer Crusty

Har ikke dere konspirasjonsteoretikere egen lekeplass borte på Nyhetsspeilet 'a?
Jens W is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 01:43   #63
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Chemtrails-pilotene kan være hjernevaska med 50 år gamle CIA mindcontrol-prosjekter.

Eller så har de satt Al Gore sin løgnaktige ”Unconvenient truth” på replay-kanppen, og tror de bekjemper global oppvarming ved å legge et skydekke mellom sola og oss.

Ellers så må jeg legge til at dette holdes svært hemmelig og kun et titalls mennesker er direkte involvert som bakkemannskap på flyplasser, mens et par statsråder og millitærgeneraler må ha gitt sitt samtykke før fly-sprayingen av det norske folket kan starte opp.
Men det rimer jo dårlig med at dette har holdt på i årevis med chemtrailsstriper på kryss og tvers all over everywhere?
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 02:00   #64
JoeW
ScanFlyer Rusty

Quote:
Men samtidig er en rekke lands media etc. medsammensvorne? I tillegg så kan jeg vel si så mye at om enkelt-medarbeidere begynner å fikle med fly (som jeg jo antar de må gjøre for å få til dette) så er det noe som legges merke til på en flyplass...og som således krever enormt med involverte om det skal la seg gjøre. Med så mange involverte som trengs skulle selv frykt for represalier være relativt -- du finner alt om både frimurer og f.eks. mormonenes undertøy online til tross for hemmelighetskremmeri -- og dette skulle vel kreve flere involverte enn det er mormonere........
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 03:36   #65
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Quote:
Hvorfor poster du bare om natten, forresten? Redd for dagslys?
Jeg er kun på internett om natta i håp om å unnslippe det amerikanske NSAs Echelon system. På denne tiden av døgnet er det dagtid i USA, og dermed er flere millioner datamaskiner i bruk, og jeg håper å gjemme meg i mylderet av alle disse. Jeg har dessuten ikke tilgang til kvantekrypteringsteknologien som EU har utviklet. Dette er den eneste sikre kommunikasjonsmetoden i verden, og det er selvsagt ikke tilfeldig at det er USAs allierte som har denne.
Old 14-05-2012, 04:45   #66
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Quote:
Men det rimer jo dårlig med at dette har holdt på i årevis med chemtrailsstriper på kryss og tvers all over everywhere?
Vi vet ikke helt sikkert når dem startet med chemtrails, men den første offentlig registrerte chemtrailskyen ble sett over Dallas i Texas dagen før JFK ble skutt! Det er også verdt å merke seg at mange mennesker på denne tiden hadde rapportert lignende observasjoner i den sørlige delen av Nevada i et område som er en del av Edwards Air Force Base...også kjent som Area 51!

Vi vet heller ikke hvor globalt dette problemet er. I hovedsak er chemtrails et problem i NATO-land, men også i Japan. Helt siden Japan ble med i The Trilateral Commission i 1973 har man sett chemtrails i Japan.
Old 14-05-2012, 05:37   #67
JoeW
ScanFlyer Rusty

Quote:
Jeg er kun på internett om natta i håp om å unnslippe det amerikanske NSAs Echelon system. På denne tiden av døgnet er det dagtid i USA, og dermed er flere millioner datamaskiner i bruk, og jeg håper å gjemme meg i mylderet av alle disse. Jeg har dessuten ikke tilgang til kvantekrypteringsteknologien som EU har utviklet. Dette er den eneste sikre kommunikasjonsmetoden i verden, og det er selvsagt ikke tilfeldig at det er USAs allierte som har denne.
Det er ikke så lett å skjønne om du er seriøs eller ikke.

Men for all del. Underholdende.
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 06:39   #68
ENGM 911
ScanFlyer Rusty

ENGM 911's Avatar

Quote:
Selv overvåker jeg Oslo lufthavn på jakt etter mistenkelige ting, og jeg har gjort mange rare observasjoner!
Å neeeei, så du meg late vannet?
Old 14-05-2012, 07:43   #69
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Jeg venter fortsatt på forklaringen på hvordan alle se som er med på denne konspirasjonen ikke selv blir rammet av disse kjemikaliene.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 11:49   #70
matsemann
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Jeg venter fortsatt på forklaringen på hvordan alle se som er med på denne konspirasjonen ikke selv blir rammet av disse kjemikaliene.
Herregud, de får jo selvfølgelig vaksine...

Noen ganger når jeg er på jobb, så må vi kanskje bytte fly av en eller annen grunn. Skjønner nå at de sikkert er fordi vi har brukt opp chemtrailstankene. Eller er det blandet inn i fuel´en? Sikkert det siste, derfor de som fyller fuel alltid er litt mistenkelige. Noen ganger når vi flyr kan vi få noen rare routinger underveis, ATC sier at det er pga. militær aktivitet, men skjønner nå at det er fordi det er et område som må sprayes!
matsemann is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 12:15   #71
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Det er også verdt å merke seg at mange mennesker på denne tiden hadde rapportert lignende observasjoner i den sørlige delen av Nevada i et område som er en del av Edwards Air Force Base...også kjent som Area 51!
Edwards AFB ligger i California, 350km unna. Jeg er selvfølgelig kjent med den hemmelige tunellen mellom disse, som går via Roswell, NM, en ubetydelig omvei på ca 1000 km....
Radar Station KGRV3
Old 14-05-2012, 12:18   #72
Jens W
ScanFlyer Crusty

Quote:
Edwards AFB ligger i California, 350km unna. Jeg er selvfølgelig kjent med den hemmelige tunellen mellom disse, som går via Roswell, NM, en ubetydelig omvei på ca 1000 km....
Til hans forsvar (grøss), så er vel 'Area 51' en del av Edwards AFB, som han sier?
Jens W is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 12:30   #73
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Skytefeltet i området tilhører Nellis AFB. Flighttestfasilitetene ved Groom Lake skal være en del av Air Force Flight Test Center som holder til på Edwards. Dette er ikke offisielt (fordi Area 51 ikke er offisiell..) men er nok uansett riktig. Og som sagt går det en tunnel mellom disse. Via Roswell.
Radar Station KGRV3
Old 14-05-2012, 12:35   #74
jefi99
ScanFlyer Gold

Quote:
Det er mange kommentarer og spørsmål rundt dette fenomenet ser jeg, og det er bra! Latterliggjøring er jeg vant til, og dette er et våpen som ble perfeksjonert av Propagandaminister Goebbles i Nazi-Tyskland.
!
Så nåede vi Godwins law!
Old 14-05-2012, 13:20   #75
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Jeg synes synd på alle dere som ikke er medlem av eliten og som ikke står på listen sammen med oss som får plass i den underjordiske basen på Svalbard.

På den annen side finnes det en mulighet til at vi kan komme til å gå i frø.
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 13:21   #76
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Quote:
Originally Posted by jefi99 View Post
Så nåede vi Godwins law!
Veldig bra.
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 13:51   #77
Gunnar
ScanFlyer Gold

"Cemtrails" er vel på mange måter en fjær som ble til en hel hønsegård. Det ble vedgått (for herrens mange år siden) at luftvåpenet i USA hadde deltatt i/drev med eksperimenter ang. værpåvirkning, mm. Men derfra til dagens "det skjer over hele verden"-perspektiv er å tøye strikken i lengste laget. For ikke å glemme påstanden om at dette er noe som skjer i "USA, Cannada, Japan og i Europa". Greit, så det skjer altså ikke i Afrika, Oseania, Sør-Amerika og Asia (minus Japan)? Så hva da med alle de contrails som henger igjen høyt over nevnte kontinenter og som i form og adferd er helt lik påståtte "centrails" der slikt hevdes å foregå?

Omfanget av en slik konspirasjon (slik den hevdes å foregå) er også, som andre allerede har påpekt, av en slik størrelse at man burde kunne forvente en "lekkasje" fra innsiden i løpet av de siste 20-30 årene (alt etter som når man mener det hele begynte). Vi snakker om et minimum antall personer involvert pr. flyselskap, autoritetenes representatner på flyplassene, flygeledere, piloter, myndighetspersoner, ect, ect. For ikke å glemme etterettningsapparatet som evt. må til for å passe på at ingen slipper informasjon ut på avveie. Og teorien om CIA's angivelige hjernevask setter som krav at CIA har tillgang til et absolutt 100% sikkert og ufeilbarlig system for formålet, noe som lyder lite plausibelt med tanke på alle mulige andre systemer/oppfinnelser/ec. som "ikke kunne feile" gjennom historiens løp. Husk at "båten som ikke kunne synke" nå ligger på havets bunn.

Så med tanke på alle mulige små-konspirasjoner som alltid kommer frem i lyset, så virker det i overkant utrolig at en "konspirasjon" som nødvendigvis må involvere flere tusen mennesker verden over får gå sin gang uten at noen på innsiden roper et "varsko". Det blir rett og slett for utrolig!
Old 14-05-2012, 15:21   #78
Kjetil.L
ScanFlyer Blue

Han Haarper C. Bilderberg må være kompis av en kollega av meg. Kollegaen min kalles ufo-Arne.
Kjetil.L is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 15:23   #79
ClassOne
Handelsreisende

ClassOne's Avatar

For å være litt seriøs her, tror dere at julenissen også sprer dette fæle stoffet når han er ute å flyr med sleden sin?
Old 14-05-2012, 15:34   #80
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by ClassOne View Post
For å være litt seriøs her, tror dere at julenissen også sprer dette fæle stoffet når han er ute å flyr med sleden sin?
... og hva tror du dette er???

Radar Station KGRV3
Reply

Posting Rules