![]() |
|
![]() |
#761 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Det bruker vi en del i min bransje hvor orginale dokumenter skal frem kjapp,kjapt. Vi sender gjerne en adm. medarbeider med en liten dokument pakke avgårde som kan returnere umiddelbart. Vi har og sendt folk til/fra Houston som kurier , da med tannbørsten i tillegg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Det finnes også de som har andre, mindre legale kurer-oppdrag, men det er en annen sak ![]() Jeg synes det var smått flaut første gangen, men de fleste synes det egentlig bare er morsomt. Først er de litt sjokkerte, før de ser det kule/rare/morsomme i det ![]() God tur, JanG84!
![]() |
![]() |
#764 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
Har kun møtt crew som har tatt det hele med et smil, og mange gir også ekstra god service på returen. ![]()
![]() |
![]() |
#765 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke flaut i det hele tatt! Når det gjelder taxfreen så kan du handle på OSL vei ut (her reagerer de ihvertfall ikke) eller hjem igjen (teknisk sett så kan de nekte deg, men de sjekker ikke... har jeg hørt! *kremt*
![]() Lykke til på MR! |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Med de i følge sas sine gode nyheter i dag så er det vel flere enn jeg som lurer på om noen har oversikt over billige plusbilletter til Sør-Europa for reiser før 19. Des?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg reiser på MR til Malaga 6 desember. Noen flere som skal? Da jeg bestilte var det rett over 2000 t/r. Det blir jo den siste av den sorten med "gla' nyheten" fra SAS i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg er ny her som poster, men har lurkikket en stund...... ![]() Jeg mangler noen bittesmå poeng på gull, og tenkte meg en tur enten til Malaga, eller på julemarkedet i Munchen nå før jul. Sjekka trd - muc nå, og ser til min store overraskelse at kjappe sas har allerede fjernet feltet bonuspoeng ![]() Vil det si at man ikke får gamle poeng nå før jul........??? At man likeså godt bare kan sjekke ut hva Kjos kan tilby i stedet...??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen som har opplevd å IKKE komme med flyet tilbake ved MR til ALC? Jeg vet det har vært nesten for noen. Selv har jeg kommeg meg med de to gangene jeg har prøvd.
Kombinasjonen av at SK endrer opptjeningen fra 1. januar, og egne ønsker/vurderinger/behov rundt dette med status, gjør at jeg legger inn to MR i Plus før jul: 20. desember: OSL-BCN-OSL 21. desember: OSL-ALC-OSL Noen andre som blir med på en siste runde med galskap? Last edited by Fly med oss; 30-11-2014 at 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Finner desverre ikke billige billetter på de datoene, så du har nok vært veldig heldig. 20. desember: t/r plus: 5 613 Jeg trenger nå 30100 til diamantkort (min kvalifiseringsperiode går ut 28. februar) , men enda viktigere så trenger jeg 35000 til T/R asia på F, så jeg må på MR enten jeg liker det eller ikke. Regner med det blir med United til vestkysten t/r på 2 dager (ganger 2 eller 3). Det er vel bare et spørsmål om tid før opptjeningen på United+Eurobonus også går ned. Last edited by mcduck; 30-11-2014 at 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Newcomer
|
![]()
Jeg vurderer en milagerun på førstkommende lørdag. T/R Alicante for 3000 kr... Hvordan er det i forhold til tid her?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er omtalt flere ganger i tråden. Helt random om du slipper rett ut i avgangshallen eller om du må via ankomsthallen og gjennom sikkerhetskontrollen. Opplever du sistnevnte må du løpe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan er ATH for tiden? Har 50 minutter der på lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Newcomer
|
![]()
Noen som har noen tanker rundt SAS sine nye Eurobonus regler fra 2015?
Iår så får vi 8000poeng t/r BCN med pluss. Fra januar så får vi kun 3000 poeng for samme turen på pluss. Jeg tenker at milage runs blir litt mer krevende, og at man da heller kanskje skal satse på leg runs, som også dropper fra 50 enkelt reiser til 45 for gull. Selv flyr jeg kanskje ett sted mellom 15-25 t/r ifm jobb i året, mest innenlands og skandinavia, og jeg har pleid å fylle opp til gull med BCN runs, men dette blir kanskje litt dyrere og mer tidkrevende med nye regler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg tror med sikkerhet at vi kan si at dagens mulighet for å "kjøpe" seg til gull for mellom 10 og 15k basert på milage run er over. Med mindre man har et reisemønster som nesten gir gull tror jeg ikke det er noen verdi i milageruns med mindre man virkelig ønsker kortet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Newcomer
|
![]()
Etter hva jeg har skjønt, så får man kun legs på sas og enkelte widerøe. Men får man legs ved codeshare som lh flyr? Eks sk3382 som er FRA til BCN opperert av lh?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er "fargen på flyet" som teller, sk3382 er således en LH-flight.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den store Bishkek-tråden | robertaas | Reiseforum | 6 | 30-03-2015 20:36 |
Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden) | Molinari | Reiseforum | 105 | 25-09-2014 00:11 |
SK Madrid mileage runs tips og tricks (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden) | petter380 | Reiseforum | 35 | 08-03-2014 13:20 |
Den store mimre-tråden! | gilberg | Flyforum | 21 | 05-10-2008 14:28 |
Den store 1.aprilspøk- tråden | wf145 | Flyforum | 29 | 04-04-2007 03:11 |