![]() |
|
![]() |
#701 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Litt trøbbel i SAS leier’n virker det som.
907 og 908 kansellert i går og i dag Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ser det er LN-RKH som står på OSL med trøbbel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
SK925 med LN-RKF snudde over SVG på vei til IAD og virker å være på vei tilbake til CPH :O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
hydraulikk lekasje
![]() |
#705 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Hvorfor er SK4787 (LN-RRT) innstilt (cancelled) i dag, torsdag 3 mai???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
SAS har nå to fly stuck i HKG med motorproblemer. LN-RKR har stått der i tre dager og nå står LN-RKP der også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
EBG
|
![]()
RKP er vel avianca-maskinen? Den må gjerne bli stående
![]() Men til noe helt annet, jeg har lagt merke til at denne tråden ligger her (småprat) og den tilsvarende Norwegian-tråden ligger på "flyforum". Det er vel neppe hensiktsmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Er ikke RKP ex LAN-CHILE?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SK908 ble kansellert fredag (LN-RKN) og maskinen ble stående ett døgn på Newark. Kollega ble ombooket til Lufthansa neste dag, andre fikk visst vente til 908 på søndagen da lørdag var fullt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Occasional flyer
|
![]() Quote:
På returen på mandag var det nok en gang LN-RKP som var satt inn. Var visstnok noen tester/papirer som gjenstod for å sette det i trafikk. Det ble først annonsert tre timer delay, men når vi endelig hadde boardet ved tolvtiden så fikk de problemer med å fyre opp engine 2. Vi ble informert om at teknikkerne forsøkte å finne en startmotor hos andre selskaper på HKG og ble sittende å vente til klokka fire. Da gikk tiden ut for crew og vi ble kansellert. Heldigvis har LH store maskiner på sine HKG-ruter så de fleste ble booket om via FRA med A340-600 og A380 via MUC samme dag/kveld. Men LN-RKP er lite populær også blant crew. Snakket litt med CC begge dagene og de følte det som litt krise å måtte jobbe på den maskinen, og å hele tiden unnskylde at ingenting var som det burde være på en SAS IC-flight i 2018. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Så hva er status på langdistanseflyene til SAS per i dag nå? Er alle i drift igjen nå? Og hvorfor ser vi ingen Kjos-fast artikler med Preben fra Rykkinn på VG?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sannsynligvis fordi Preben fikk ordnet alternativ flyvning før han rakk å slå nummeret, som du også kan lese i postene over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg ser den, men det er jo en fantastisk agurknyhet som skaper klikk før ferien setter inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg ja? Jeg er både reise og flyinteressert så jeg klikker stor på det meste som er relatert. Jeg tar vel og merke noe av det med en klype salt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
«Men LN-RKP er lite populær også blant crew. Snakket litt med CC begge dagene og de følte det som litt krise å måtte jobbe på den maskinen, og å hele tiden unnskylde at ingenting var som det burde være på en SAS IC-flight i 2018.[/QUOTE]»
Jeg hadde den hjem fra EWR for et par uker siden og synes ikke den var så ille som mange vil ha det til. Nå satt jeg riktig nok i C-class og aner ikke hvordan den oppleves der bak. Vist er den anderledes, men opplevde flat-bed’n som helt grei. Farge-nyansene skiller seg kanskje litt ut fra den nye standarden, men ikke ekstremt. Servicen er den samme og det norsk/danske crewet var HERLIGE. Har fløyet Lufthansa 747 og A380’er som oppleves som mer «run-down» Men head-settet i C på denne var ikke av særlig kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
LN-RKP er nu en route LAX-ARN som SK940.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS forsinkelser/kansellerte shorthaulavganger (oversikt/status) | Airbus 330 | Flyforum | 158 | 09-04-2025 10:03 |
SAS, Antall SAS Avganger/Ankomster fra Evenes | Tarzan | Småprat | 3 | 05-04-2015 02:54 |
Oversikt/ forsinkelser - Wizzair KTW-NAP 2/8 | Jonek | Småprat | 7 | 27-08-2014 19:47 |
Hjelp til å finne oversikt over avganger fra OSL 19. April 2010? | -Daniel92 | Flyforum | 7 | 15-10-2010 22:04 |
DAT med ni kansellerte avganger fra Florø i går | FlightDeck | Flyforum | 19 | 03-02-2008 23:36 |