![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Når DY og SAS var omtrent like på pris (alt inkludert) og kundene forbanner SAS dårlige websider så stiller de dårlig uansett salgkanal. Som nevnt, det var ikke jeg som skulle kjøpe, og det er vanskelig å selge inn "snarveien med Widerøe" når de bare griper etter Norwegian og ikke vil høre om SAS.
![]() |
![]() |
#43 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Jeg pleide bestandig å bestille på sas.no, og visste ikke at man kunne bestille sas-billetter hos widerøe. Nå bestiller jeg alt jeg kan på Widerøe dått no...
![]() |
![]() |
#45 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er ikke bare SAS som finner har merkelige feil. Skulle akkurat logge ut etter å ha oppdatert min Skywards-konto:
"Sorry, there has been an error and your request could not be resolved. Error Reference Number: To try again: Hit the refresh button, Re-enter the URL or, Click the Back button and try another link. If your request is still unsuccessful, please wait and try again in a few minutes. This error has been automatically tracked and has now been logged with Skywards. Thank you" Det var altså utloggingen som feilet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Søkte litt på billetter i går, og det virker som om siden har blitt bedre. Den henger seg ikke like ofte som før på min pc med atom-prosessor.
Jeg må innrømme at jeg synes siden er ganske bra, med en god oversikt/sammenligning over priser i fixed economy, flexible economy, eco extra, eco extra full flex, business med US domestic i eco, og business full flex. Dessuten ser jeg at funksjonen med beregning av EB-poeng er tilbake. Der kan man også se hvilken bookingklasse man blir booket i. Hadde man unngått "hikken" man av og til opplever, synes jeg at siden hadde vært blandt de bedre når det gjelder flyselskaper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Enig med Dag - bookingsiden har blitt mye bedre, men jeg går aldr lenger enn til prisene (bookingen skjer andre plasser). Savner matrisen slik eks. Continental m.fl. har ifht. de gangene man er fleksibel (vet SAS har lavpriskalender, men den er jo i beste fall veilendende)
![]() |
#48 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Se der ja, nå begynner det å gå veien - den virker mer
stabil enn på lenge; fint også at beregning av EuroBonus poeng er tilbake (samt bookingklasse). Eneste som hadde vært perfekt nå, er hvis man kunne selv velge bookingklasse - men skal vel litt til; for at en slik funksjon blir implementert.
![]() |
#49 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Når du har fått frem avgangene på den ruten du
har søkt på, så er det en boks på høyre side av skjermen (rett under boksen hvor prisen står) som er merket: "Vis EuroBonus-poeng" med blå skrift, rett ovenfor reklamen merket med: "Alltid med SAS".
![]() |
#51 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker og bukker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
SAS er definitivt et skandinavisk selskap...
Går inn på http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje/ velger Håndbagasje fra hoved-teksten og får opp svenske sider og er "fanget" med svenskeversjonen av alt sammen http://www.sas.no/sv/Allt-om-resan/Bagage/Handbagage/ Velger man Håndbagasje fra menyen får man norske sider http://www.sas.no/no/Allt-om-resan/Bagage/Handbagage/ Og dette er ikke enste stedet det er slik ![]()
![]() |
#53 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nei dette har jeg faktisk lagt merke til selv også, dog ble
jeg nå mer irritert på en "bug" som ikke var der i starten - på denne poengberegningen som endelig har dukket opp. Fungerte helt fint de første dagene, men de siste dagene når jeg har sjekket noen priser - så oppdaterer den ikke poengene overhodet; evt. viser den samme poengberegning på både Basic og Silver. Før dette klarte den riktignok å vise Basic-poeng også for Silver, men dersom man gikk tilbake til Basic og så trykket Silver så oppdaterte den seg. Men de siste gangen har poengsummen vært uforandret, uansett hvor mye man har prøvd (viser Basic-summen, uansett om man velger Silver eller Gold) merkelig..
![]() |
#54 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
<mod>
Etter ønske fra trådstarter i orginaltråden er sas.no-problematikken splittet i to, og dette er en avlegger: Det andre temaet er SAS sin norske website (sas.no) med kroniske HTTP/HTTPS-problemer (m.m.) </mod>
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 18-05-2011 at 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Og da kan vi følge på med en annen litt forvirrende sak, norske sider med priser i danske kroner sånn helt plutselig.
![]() |
#56 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det flere som får feilmelding når man prøver og legge inn en booking på sas.no nå? prøvd alle flysas.com og de skandinaviske sidene, men får feil når jeg skal bestille..)Forbindelsen nedkoblet av tjeneren) og Eurobonustilbudet 6000 poeng innen scandinavia går ut om 19 minutter :O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Ja får heller ikke bestilt noe som helst. Må være en feil.
![]() |
#58 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjipt ja, hadde iallefall 2 turer jeg skulle booke ikveld med det tilbudet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Newcomer
|
![]()
jepp.. ser ut som den kommer seg nå (ihvertfall for bonusbilletter), bare jævla treig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er passe lei av sas.no ganske generelt for tida. Går så sakte at det er et ork å prøve noe som helst der i det hele tatt. Så wideroe.no funker mer enn godt nok hvertfall for mitt bruk. Men tilbudet er vel kanskje ikke tilgjengelig via dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |