![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Han mener nok at serien ble produsert i 41 år siden produksjonen ble stoppet i 2006.
Hvorvidt et fly er bedre enn et annet kommer an på hvem du spør. Om du spør en flyger vil han nok ofte ha en annen mening om hva som er bra enn en tekniker eller en passasjer eller en som regner på hvorvidt flyet er lønnsomt i drift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() Det TQMS systemet som ble satt i gang i Long Beach av de overnevnte gnomer, ble fort døpt til Time to Quit and Move to Seattle.....
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Quote:
Artig sammenligning med McDonalds, men jeg tror ikke det passer helt her... ![]() dc-8-63, Ja disse siviloekonomene lager i stand mye rart... ![]() Dag
![]() |
![]() |
#44 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her i Norge har de lagt opp i ølet...øl brygget av siviløkognomer smaker pyton (test: Aass Weizen....) Tror de svømmer i ølet....
![]() |
![]() |
#45 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/B-737 http://en.wikipedia.org/wiki/DC-9 Første DC-9 levert 08/12-65. Første B-737 levert 10/02-68. Da skulle det være avgjort. Vidar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() (for ordens skyld: Jeg er ikke siviløkonom, men samfunnsøkonom, men vi får kjeft, vi også - bl.a. fordi Kristin Halvorsen ikke klarte å "utrydde" fattigdommen i Norge...). Så enkelt er det nok ikke, men det er klart at det finnes flinke og mindre flinke folk innenfor alle yrker. ![]() Til trådens tema: MD-80 & dets like er fantastiske fly om man finner seg plass fremme i flyet. I tillegg var det alltid målsettingen å få seg en 2 seter til venstre de utallige gangene jeg fløy med disse maskinene i inn- og utland. Husker spesielt de små variantene av DC9 (-21, var det vel, eller Sport som den vel også gikk under). Jeg innser imidlertid at min komfort som passasjer kanskje ikke alltid er prioritet nr. 1. ![]() Last edited by TOS; 01-05-2011 at 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Herlig! Her får siviløkonomene så hatten passer. Uten at JEG løfter en finger!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt fly kos før helga, gammelt og nytt. | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 14-11-2015 14:38 |
Når er et fly "gammelt? | Tornerose | Flyteknisk forum | 6 | 24-09-2014 19:31 |
Hvilket fly er dette?? Gammelt/retro | oskarflekkefjord | Bilder & foto | 2 | 02-08-2014 22:29 |
Gammelt fly over Vestfold | LN-KOG | Flyforum | 7 | 08-06-2010 13:58 |
DY fra NCE - Gammelt eller nytt fly? | kristian | Flyforum | 10 | 06-07-2008 15:41 |