![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvis du gjetter så bør du vel si det også. PCI har en TCI suksess-rate på ca 95% mot LH sitt egne Unisys baserte system. Det vil ikke bli forbedret ettersom både SK og LH skal bruke Amadeus Altea DCS i veldig nær framtid og da vil nok man nærme seg godt mot 100%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gjetter ikke, baserer det kun på egne erfaringer mtp Swiss og Brussels som jeg selv jobber med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I går kjørte jeg LGW-FRA-OSL med LH. Sjekket inn hele veien med iphone app'n til LH. Boardingkortene lagres i Passbook saken til iphone, kjekkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, LH,SN,LX,A3 osv osv er alle under LH og har samme system, det er hva jeg baserer det hele på eks TRD-OSL-ZRH med sk og lx på gjennomgående billett så er det svært mange tilfeller slik at pax ikke er sjekket inn på osl-zrh eller at transferbagen er i systemet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Mao. ingen sammenheng, annet enn at alle transaksjonene er innom en bunker like ved Hartsfield. (ITCI= Interline Through Check In. Dataspråk som konverterer innsjekkingssystemenes språk så de kan utveksle informasjon) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sitter her og skal sjekke inn for en tur med LH i morgen. Ble (etter standard prosedyre?) sendt videre til SK sin OLCI. Er i utgangspunktet sjekket inn og alt i orden, men stusser over at jeg kun fikk velge sete på første leg, og ikke på FRA-MUC. Linken for Velg/endre sete er rett og slett ikke der for det andre legget. Ble forøvrig automatisk tildelt 21A da jeg trykket check in, som er greit nok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er pga kommunikasjonen mellom systemene. Etter at SAS la om tll Altea forsvant muligheten til å endre sete på neste flight når den er i LH's system.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har prøvd. Blir automatisk videresendt til SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skal man fortsette med å benytte hverandres innsjekkingssystemer? Tenker da på at JV avtalen er sagt opp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uansett reiste jeg fra SVG, og der har det vel aldri vært noen JV i utgangspunktet
![]() Oppdatert rapport: kun setevalg på første segment på automaten på SVG òg. Fikk først mulighet til å endre sete på Lufthansaautomatene på FRA, men valgte å beholde 21A. Endte til og med opp med ledig midtsete ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jo, det var fra hele Skandinavia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
A Check - B Check - C Check osv. | ATC-flyradar | Flyteknisk forum | 9 | 11-12-2017 18:13 |
Check-in.dk | sk931 | Småprat | 0 | 07-09-2017 19:35 |
Check blue? | Dreyer | Flyteknisk forum | 2 | 03-04-2011 11:03 |
LN-KHB check | Glenn | Flyforum | 1 | 10-12-2010 22:14 |
Check-in | RIBRO | Flyforum | 7 | 17-11-2008 16:50 |