![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tror det bare er ombord i Norwegian jeg har kommet over slikt selv. Sier vel mest om en del av det øvrige klientellet ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har fløyet NOM/NON/NOO flere ganger og tror de 3 maskinene er ex. Pegasus. Har kun sittet på nødutgangene og det overrasker meg hver gang hvor ekstrem kald de dørene er. Virker nesten som de mangler isolasjon. Har ikke opplevd det slik på andre fly. På de nye 800 maskinene til Norwegian kan en nesten ikke kjenne forskjell på døren og veggen.
Nå har jeg selv erfaring som kabinpersonale og vet at på noen flighter er det så mye salg at det tar veldig lang tid å komme gjennom hele flyet. Forstår at noen kan bli utålmodig men kabinpersolalet gjør så godt de kan for at alle skal bli fornøyd. I tillegg til serveringen skal tax-free varer selges og det skal samles inn boss flere ganger. Den viktigeste jobben til kabinpersonelet er jo å ivareta sikkerheten til alle ombord. Da er viktig at de også får tid til å spise og drikke litt og om nødvendig prioritere det over å ta en ekstra runde med serveringsvognen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer King
|
![]()
Veldig fin TR!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kom akkurat over denne mens jeg inntok et lite mellommåltid på arbeidsplassen.
En fornøyelse å lese og en rekke gode poenger. Ikke minst i alle kommentarene etterpå. Takk for den!
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire Last edited by LNv22; 09-09-2010 at 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Newcomer
|
![]()
Flott TR!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS fra Alicante til Oslo | EspenRR | Bilder & foto | 4 | 14-07-2012 12:26 |
Oslo-Tallinn-Brüssel-København-Oslo-Helsinki-Oslo | FlightDeck | TripReports | 17 | 03-07-2012 12:50 |
Oslo-Bergen-Alicante-Madrid-København-Stavanger-Oslo | FlightDeck | TripReports | 19 | 15-03-2012 12:07 |
Trondheim-Frankfurt-Barcelona-Alicante-Madrid-København-Oslo-Trondheim | Novair | TripReports | 19 | 07-02-2012 21:02 |
Oslo-Bergen-Oslo-Stockholm-Helsinki-Göteboerg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 16 | 16-01-2009 13:41 |