![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
JF. Sterling har 250.000 taget chansen og bestilt
billetter helt frem til næste sommer !! DK- forbrugerrådet mener ikke det er risky ! (For min del avstår jeg, og napper en charter istedet !). http://ekstrabladet.dk/kup/rejser/article1067365.ece
![]() |
#42 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hørte jeg "Texas"?
Kaupting har stengt bank tilgangen for sine kunder! http://e24.no/boers-og-finans/article2703050.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Hvis Sterling ryker, kan da Norwegian flytte overskuddskapasitet til cph og bygge seg et brohode? Det vil jo ikke være atraktivt å ta over verken fly eller manskap fra Sterling slik situasjonene i verdenmarkedet er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvis Sterling bukker under, kunne jeg sagtens forestille mig at Air Berlin og Easy-Jet
deles om rovet..... Alligevel er det jo ikke bare at erstatte de mange frekvenser, som Sterling har idag...Det er ikke en day-to-day ting.De selskaber der pønser på en "overtagelsesplan" har selvfølgelig deres egne ruter at tage vare på. Men lad os nu se tiden an....Indtil videre går det, og så får Sterling jo lidt penge i kassen, ved allerede nu at tilbyde bookinger til næste sommer....Det er jo lidt som at tisse i bukserne en meget kold vinterdag...Det varmer lige nu, men senere ................ Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
DY får levert en del fly utover. Det er ikke utenkelig om verdensøkonomien er den samme at de har noe reserve kapasitet som kan settes inn hvis dette skjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da maa
a/ Boeing slutte aa streike b/ Andre ruter droppes .. og det er ikke det samme som reservekapasitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS har vel 30+ fly parkert.... Jeg tipper Susanne Larsen har en plan i skuffen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ryanair starter flygninger fra CPH
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke mottrekk vil SAS gjøre mot de nye bonusreglene? | robertaas | Småprat | 0 | 03-01-2019 15:14 |
Hvilke følger får Mannen for norsk luftfart? | Andre1980 | Småprat | 2 | 29-10-2014 20:51 |
Hvilke fremtidige registreringer vil DY bruke? | DY_ENZV | Småprat | 6 | 01-02-2014 22:29 |
Hvilke selskaper vil du ha på FOT-Rutene? | Trdfly | Småprat | 20 | 02-11-2011 17:06 |
Da var det slut på www.maersk-air.com/da ! | Jan | Flyforum | 4 | 03-10-2005 22:34 |