![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Saa du sier at dersom jeg misser connection paa OSL til f.eks. Dubai og det kun er business tilgjengelig til Dubai den dagen. at DY da kjoeper en billett til meg samme dag??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er godt mulig, men kunden kan få hotell til neste dag og sendes med fly fra OSL eller ARN.
Norwegian er løsningsorientert selv om du ikke tror på det ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det hjelper fint lite å bli sendt med fly dagen etter hvis man skal rekke noe som er idag. Poenget er uansett at på mange strekninger er Norwegian sine fleksiblebilletter en vits og på grensen til svindel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis en skal/må rekke noe som er i dag, så er det vel strengt tatt litt tøff gambling og ikke kunne misse en connection. Da bør en kanskje legge inn litt mer slakk..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Er dog meget skeptisk til det MontanDew her skriver. Dersom det staar 100 mann paa OSL som ikke rakk en avgang med ukentlig frekvens, tror jeg ikke at DY i praksis er kjappe eller gir den servicen som her er blitt beskrevet. Det er isaafall nytt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joda, dette har MYE å gjøre om ruten DY skal åpne rute til Vigra....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banned
|
![]()
Faktisk ja. Vet av erfaring at en veldig stor andel pax fra Vigra er forretnings / jobbreisende (ikke så rent få #SEMN#) som skal lenger enn AES-OSL. Mange av dem skal t.o.m til andre kontinenter for å mønstre på skip osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Du hater virkelig DY du Tommy777? Hva har de gjort deg galt? Eller er det bare Kjos du ikke liker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Dersom du leser argumentasjonen, skjoenner du lett hva poenget mitt er naar jeg er skeptisk til aa bruke DY paa reiser som connecter videre. Om ikke, forklarer jeg det mer enn gjerne paa nytt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Vi måtte stå over de 2 neste flyene og satt og blomstret i nesten 5 timer på Kastrup. En italiener mistet et møte på OSL, og var mildt sagt forbannet. Rett skal være rett, billettutgiftene ble refundert av DY. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Fikk denne replyen på det jeg skrev:
Norwegian til Ålesund 24-07-2008 04:58 Unødvendig personangrep på Tommy777 Er det bare meg eller er dette overhodet ikke noe personangrep? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det ser faktisk ikke ut til at Norwegian har endret vilkårene sine etter at de begynte å selge gjennomgående billetter. Svakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det er vel heller at når du forsøker å si "dette synes jeg er en dårlig ide", så høres det ut som "ingen må noensinne finne på å gjøre det, med mindre de er helt fullstendig blåst i hodet", og når du forsøker å si "på forretningsreise virker det som en dårlig ide", så høres det ut som "det finnes garantert ikke en eneste arbeidsgiver som noensinne vil finne på å la være å nekte sine ansatte å gjøre noe slikt"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjosern og co var i Ålesund idag for å promotere den nye ruta. En av varebilane til Waagan transport kjørte rundt i sentrum i heile dag med svær reklame på kassa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Er det noe som er meningsløst så er det sånne reklamebiler. Håper uansett at ruten går bra, noen som har fløyet den? Fullt hus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian legger ned Ålesund - Gatwick -> Gjenåpner | Wiggo Hovde | Flyforum | 14 | 14-02-2016 14:21 |
Norwegian legger ned Trondheim-Ålesund fra 1.feb. 2013 | LTH | Flyforum | 11 | 09-01-2013 12:34 |
Norwegian startar ikkje opp Londonrute frå Ålesund (joda, nå gjør de det) | wf145 | Flyforum | 33 | 15-02-2012 10:00 |
Fargeklatt til Ålesund. | enml | Flyforum | 3 | 13-09-2006 22:55 |
Norwegian venter med Oslo-Ålesund | LN-HAT | Flyforum | 8 | 20-07-2005 07:54 |