![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er selvsagt opp til hver enkelt å ta seg en øl på OSL kl. 0600, men hvordan noen i alle dager klarer å få nedpå både øl og sterkere på den tiden av døgnet er langt over min fatteevne. Dessverre leser vi fra tid til annen om problemer med full pax som blir såpass plagsomme at flyet må lande. Så jeg synes ikke det er det minste rart at debatten blusser opp fra tid til annen.
![]() |
#42 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nettopp. Er ikke gammel dansk brennevin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, jeg skal ikke si hundre prosent at de har det... Det ble vel i så måte et veldig teknisk spørsmål fra min side, men da slår vi fast at DERSOM de har Gammel Dansk i Scandinavian Lounge på OSL - så er den ikke til frokost, men etter klokken 13 (som jeg tidligere i tråden nevnte som perfekt frokosttid hva alkoholinntak angår!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nuvel... Når jeg er på tur tar jeg meg gjerne noe sterkere tidligere. Ikke klokka 0600, men klokka 10 kanskje?? ;-)
Champis på business tar jeg når som helst når jeg ikke skal på jobbting |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har jeg lyst på øl så drikker jeg øl punktum.
Hva klokka viser har vel fint lite å si i min verden... E!
![]() |
#49 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er'u helt gæren eller??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Er man på flyplassen kl 0600 har en stått opp 0300 og sannsynligvis hatt dårlig søvn den korte natta forut.. Er groggy og trøtt uten å ha drukket den siste kvelden .
Finnes det en triple GD( e.l.-absolutt ikke øl uansett ) like ved, tar jeg den gjerne . Det tar ikke mange minuttene før verden lysner og en ser fram til å reise ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Newcomer
|
![]()
Og av alle disse ufyselige menneskene som drikker så tidlig at du tydeligvis ikke har fått opp begge øya enda, hvor mange er ute av stand til å bli med sin flight?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette med drikking på morran gir dessverre også uheldige helsemessige episoder ombord. Folk kommer til flyplassen grytidlig, sovet dårlig og uten å ha spist frokost. Hva skjer etterhvert, jo folk besvimer av utmattelse ombord med alt det medfører.
![]() |
#54 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
i dag opplevde jeg faktisk at tre mann ble lektet å kjöpe öl på OSL. Tydeligvis starter ikke ölsalget för kl 06:00, og 05:57 var det ingen öl og få. Den ene lusket sluköret vekk (hörtes forövrig ut som han hadde fått nok, spör du meg), mens de to andre ble stående og vente på at den store visern sto på 12 mens jeg fikk min kaffe mocca. F**N amazing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du har festet hele natta, så er det vel ikke noe galt i å ta en pils kl 0600.
Men det er riktig som noen har antydet her. I Norge er det forbud mot å selge øl og vin mellom kl 0300 og 0600. Ingen kommuner kan endre på dette da det er maksimumstider. Brennevin har man ikke lov å servere før kl 1300. Det er uansett om det er på Palles Kro eller på Gardermoen eller en annen norsk flyplass. Sjkål! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
At noen synes det er verre at folk spiser mat på morgenen enn at de drikker øl, det fatter ikke jeg. Men så drikker jeg ekstremt sjelden i samband med reise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Min verste opplevelse i så måte var en fyllik som kastet opp i settet under en tur fra Ibiza til Oslo, Kult....... Forøvrig er Jægermesteren ofte med på lasset............ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nordmenn drikker til alle døgnets tider fordi alkohol er så dyrt i Norge at det er status å være full!
![]()
![]() |
#59 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Status å være full! Godt poeng
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, det er bare de rike som har råd til å være fulle!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flesland stengt morgenen 24FEB pga snø | Hickok | Flyforum | 23 | 25-02-2016 13:59 |
Alkohol ombord | Hurum | Flyforum | 34 | 01-10-2010 02:54 |