![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Hva mener du? Det ligger jo inne i booking-prosessen og på billettkategoriene på linje med setevalg og innsjekkbags
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det om kanskje ikke fremkommer i diskusjonene over er at alle reisebyråbilletter og gruppebilletter normalt har inkludert bagasje så mange forretningsreisende (med byråavtaler) og grupper rammes ikke her.
Quote:
1) excess teams utfører det 2) gatemanager (eller noen) har betalingsterminal
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 28-01-2020 at 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er jo ikke akkurat slik at andre selskap ikke klarer dette ganske sømløst eller Norwegian er første selskap ut her. Så kan umulig være så komplisert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Virker som at hvis man kjøper håndbagasje får man gruppe A, så de har antageligvis sløyfet prioritert boarding og håndbagasje. På min forrige rundtur med DY i vinterferien fikk jeg derimot gruppe B, da var billetten kjøpt før fristen 23(?) januar, så da hadde man uansett håndbagasje.
Reserverte heller ikke sete på forhånd, og fikk derfor et tildelt, derimot kunne dette endres gratis på insjekkingsautomatene (det fikk jeg ikke gjort i vinterferien da jeg reserverte på forhånd). Last edited by LN-HFH; 02-03-2020 at 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gammal SAS kabinväska | HakFra | Samlerhjørnet | 0 | 03-04-2017 20:28 |
Ryanair höjer bag fee och överväger att ta betalt för carry on | Savipix | Småprat | 20 | 02-06-2016 22:04 |
DY FullFlex rimeligere enn LowFare? | veos | Reiseforum | 4 | 04-02-2014 20:25 |
Kansellere DY Lowfare billett. | Twin Otter | Reiseforum | 11 | 28-07-2013 16:43 |
Norwegian börjar förbereda sig för 787 | Savipix | Flyforum | 11 | 10-12-2011 13:12 |