Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-09-2019, 10:16   #41
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Default Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9

Quote:
Originally Posted by LN-JON View Post
Jeg må dessverre også melde avbud

Til info: LN-KOG og jeg observerte deg på vei fra kontoret til stasjonen mens vi ventet på sjåføren vår. Vurderte å hive deg i bagasjerommet og spinne avgårde til Sjøflyhavna. Neste gang har du å komme.

:-D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2019, 00:56   #42
Scooter01
ScanFlyer Old

Scooter01's Avatar

Min erfaring:

Kom til Sjøflyhavna ca. 16:20 -hadde ikke vært der på mange år.....
Ved inngangen nevnte jeg til betjeningen at det skulle være en gruppe fra "Flyprat" her,
- hun visste ingenting om det.

Siden jeg aldri hadde møtt noen av de andre forumistene "face to face" så satte jeg meg på et bord rett ved inngangen iført en beige caps med dette symbolet

-og håpet at dette skulle identifisere meg som en "flynerd" slik at folk kanskje skulle gi seg til kjenne.

-kikket litt rundt og så noen grupper som satt ved tilsammensatte bord under noen store firkantede parasoller

- etter en halvtime, sånn rundt 16:50, hørte jeg en litt uvanlig lyd og kikket opp - noe som jeg trodde at enhver ekte flyinteressert ville ha gjort- og så HiFly's fantastisk dekorerte A380 gli elegant forbi mot OSL. -Så meg kjapt rundt igjen, -ingen andre hadde reist seg opp eller lagt merke til det enestående synet...

"Nok er nok" -tenkte jeg og gikk bort slik at jeg var mellom de to gruppene og spurte høyt: "Er det noen fra "Flyprat" her?

-"Ja" ble det svart fra en av gruppene som satt under de store firkantete parasollene og jeg traff tilslutt noen av disse herlige menneskene jeg hadde snakket (anonymt) med på Internett de siste 4-5 årene.

Jeg er klar over at dette ikke var noe "offisielt" Flyprat arrangement, men hva med å "slå litt på stortromma" -sette en vimpel eller et bordflagg på bordet slik at folk kan treffe likesinne?

-Det første møtet med "Flyprat-gjengen" var etter min mening noe skuffende, noe som de jeg ble sittende sammen med kjapt motbeviste, men for Gud's skyld, Slutt å oppføre dere som en eksklusiv gruppe. -kanskje har dette noe med den "Norske væremåten" å gjøre?

Scooter01
Old 04-09-2019, 19:45   #43
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Ukens hviteste dag og samtidig trening...
Se hvordan været er i dag onsdag (lille lørdag), elendig og mye regn

Det var fantastisk vær!
Så det var veldig bra at det var på mandag, Ukens hviteste dag

For en fantastisk gjeng!
Det var veldig synd at jeg hadde en annen avtale, så jeg måtte gå tidlig (bare etter kort tid).
Men, det tar jeg igjen neste gang

Tusen takk alle sammen
B747-8 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules