![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
Fikk sms fra Apollo sent i går om at de hadde fått informasjon om en omfattende flygeleder streik i Hellas søndag. Flyselskapene jobber med å fremskynde hjemreise til lørdag.
|
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Avblåser flyvelederstreik i Hellas
Den varslede flyvelederstreiken i Hellas er avblåst. Dermed vil alle Ving sine flyvninger bli gjennomført til opprinnelig avgangstid, skriver reiseselskapet. http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdo...52f754010c6f03
#43 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som en ny streik blant pilotene hos Lufthansa er på trappene. Foreløpig uvisst når, men vil bli annonsert 24t i forveien
http://atwonline.com/labor/lufthansa...-strike-threat Quote:
Last edited by Someone; 15-11-2016 at 09:55. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da blir det nok en Lufthansastreik i morgen
http://www.reuters.com/article/us-lu...-idUSKBN13G1Y0 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Og i dag streiker flyvertinnene i Eurowings igjen. Ser ut som det primært er operasjonene ut fra DUS som er rammet
|
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var ikke klar over at de skal streike i 48 timer?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Nei det var først 24 timer. Sjekker litt da vi skal hjem med Lufthansa på fredag. I dag står det torsdag også. De presser vel på med en dag av gangen.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ser de har oppdatert status "Further, on 25 November all continental routes from Germany will be affected." Det ser altså dårlig ut for helgens tur.
#49 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Ja jeg ser det. Vi sitter i Lisboa og titter litt på alternativer hjem. Kjedelig med streik som rammer så mange i hvertfall! Selv om grunnene kanskje er gode.
|
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De begynte med 24 timer streik på onsdag, og forlenget med torsdag og fredag. Fredag skal intercontinental avgangene gå, men det blir vanskelig med feed ser det ut til. De booker om der det er mulig visstnok, også på andre selskaper for de dagene som det er annonsert streik. De nekter å røre bookinger fremover i tid, så jeg har en fleksibel SAS Plus i bakhånd til mandag om de ikke har avsluttet streiken til da.
|
![]() |
![]() |
#51 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ikke så overraskende er de få LH-intrakontinentale flyene hovedsakelig A321 for å ta unna mest mulig
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har klar alternativ booking, men "Sorry, all our lines are busy. Please try again later!"
![]()
#53 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ser folk uten hell ha prøvd å ringe Lufthansa i ett døgn. Vil det ha noe for seg å møte opp på kontoradressen deres på Stortorget eller i terminalen på Gardermoen?
#54 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Da Eurowings streiket for en måned siden og jeg ikke fikk kontakt på telefon dro jeg opp til OSL og fikk da SAS/SGH (som var handling agent) til og booke meg om til Eurowings sitt fly dagen etter |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Edit: Kontoret i sentrum |
|
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser ut Lufthansastreiken er forlenget til lørdag
|
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Noen som vet hvor lenge de har holdt det gående tidligere? Skal fly på tirsdag, da har de i tilfelle streiket i åtte dager...
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På lørdag er det kun longhaul fra Tyskland som skal rammes av streik i teorien, men man må vel anta at det er diverse problemer med å avvikle shorthaul trafikken etter full stans der i dag.
Bla er alle OSL-FRA kansellert i dag, men likevel står 06.25 avgangen til FRA i morgen tidlig som scheduled. Dette er vel noe optimistisk så lenge det ikke kommer inn fly i kveld som overnatter. |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Første avgang FRA-TOS-FRA er vel på lørdag. Synd hvis inaugural-flyvningen går ut pga streiken..
|
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den europeiske streiketråden 2018 | Someone | Flyforum | 58 | 08-12-2018 08:08 |
Den europeiske streiketråden 2017 | Discus | Flyforum | 91 | 17-12-2017 20:38 |
Den europeiske streiketråden 2015 | Discus | Flyforum | 61 | 15-11-2017 01:05 |
WF 457 den 28/3-2016 | 737-405 | Register- og ATC-Forum | 2 | 27-03-2016 18:27 |
Den europeiske streiketråden 2011/2012/2013/2014 | Discus | Flyforum | 169 | 25-12-2014 12:20 |