![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Definitivt ikke. Det er det man strekker seg etter som er bra. Om man bare kunne skifte til shorts og trykke på en knapp, så var man på Kokko Pippi ville det jo ikke vært noe stas.
![]() |
#42 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
For meg er det viktigste hvor mange forskjellige og spennende nye reisemål man kan klare få med deg på en helgetur. Fra OSL begynner det å bli ganske begrenset for min del.
Kokko Pippi er absolutt ikke blandt stedene jeg vil tilbake til, ser kun bra ut på foto tatt på litt anstand.
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He he... Snakk om buzz uten action. Men ikke akkurat imponerende antall selskaper og internasjonale destinasjoner dekket.
![]() Quote:
![]() Passelig fornoeyd med ORD, men kunne godt tenke meg litt flere destinasjoner i Europa Last edited by Tommy777; 13-09-2012 at 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
jeg kunne sagens vælge en langt hjemmefra...Asahikawa, Nagoya, Haneda eller Narita..kort sagt Japan et eller andet sted
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjer med SAS flyet som skulle lande på LYR nå? | Concorde98 | Småprat | 11 | 13-07-2015 18:40 |
#%&@!! skulle hatt speilrefleksen :-/ | l188 | Bilder & foto | 8 | 05-03-2012 16:55 |
Hva ville dere hatt som bra service ombord på et fly | FlyboyKarsten | Småprat | 7 | 29-05-2011 15:00 |
Hva skjer med de Q400 som skulle til airBaltic? | EB | Flyforum | 2 | 01-01-2009 14:10 |
Nærmeste flyplass til San Marino? | ENGM RAMP | Flyforum | 2 | 17-05-2008 13:41 |