![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
55 minutter var tidligere mer enn nok her, men pga ombyggingsprosessen ville jeg valgt en tidligere avgang fra TRD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Grunnen til at det kan være bingo med bagasjen skyldes ofte at det kan være kø på pålastingsbåndene, samt at bagasjen blir kjørt inn litt etter litt. Du kan være heldig og ha bagasjen i den første vogna som kjøres inn, eller du kan måtte vente til siste vogn er kjørt inn. Aldri godt å si. Takk gud for crew bags.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Også kalt "Priority-vogna" på OSL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Dagens, stemmer så godt..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hvorfor ta en connection på bare 55 minutter når man flyr fra en flyplass med så mange avganger til OSL som TRD? Man kan si mye om MCT på OSL (urealistisk, skrivebordsprodukt, problematisk - der har vi tre ting f eks), men jeg vill helt klart gitt meg selv mer tid enn 55 minutter om jeg kunne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Vet ikke hva SAS har som MCT Domestic->USA på OSL, men på websidene skriver de: Quote:
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Code:
DD DI ID II STANDARD: OSL 035 040 050 040 SK-SK ONLINE OSL 030 035 --- --- EXCEPTIONS: A/L FLT-NBR EQP DEPARR -ALL- OSL SUP SUP SUP SUP SK RYG SK OSL SUP SUP SUP SUP SK TRF -ALL- OSL SUP SUP SUP SUP SK TRF SK 035 --- --- --- SK 4496 SK N --- --- 045 030 SK N SK N --- 040 --- 035 SK W SK W --- --- 060 040 SK N SK 4497 045 --- --- --- SK SK 4499 045 --- --- -- - SK -------------------------------------------------------------- [DD] Domestic To Domestic [DI] Domestic To Intl [ID] Intl To Domestic [II] Intl To Intl [TR] Terminal [A/L] Airline [DEP] Departure Airport [ARR] Arrival Airport [EQP W] Wide-Body Aircraft [EQP N] Narrow-Body Aircraft [SUP] Suppressed/Undefined [EFF] Effective Date |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Litt overalt
|
![]()
Hei
Jeg skal på en reise med familien min om noen uker, vi kommer ganske sent til OSL og skal ta fly tidelig om morgenen. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å tilbringe natten på OSL altså terminalen. Eller om vi rett og slett må booke oss et rom for ca 4 timer . |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har reist både sent og tidlig, og det er en del som overnatter i kriker og kroker landside der. Kioskene på ankomst er vel stort sett åpne ganske sent om man trenger å kjøpe noe å drikke/spise. Sikkert like kjedelig å sitte der som på et hotellrom.
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Sammendraget er at det er et populært alternativ, og du bør være tidlig ute for å sikre gode plasser ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har utrolig dårlig tid på gardermoen i mårra.
Ankommer etter planen med flytoget 16:51, og flyet mitt går 17:20. Norwegian innenriks. Har allerede boardingpass og kun håndbaggasje. Noen andre smarte triks jeg kan bruke for å nå dette? Når stenger de gaten? Jeg får vel et par "advarsler" før det skjer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
De stenger vel gaten 17:00.
Ikke forvent at de roper deg opp ettersom de slipper å laste ut bagasjen din. Har forøvrig ankommet med bagasje 25 min før avgang og kommet meg med. Men det var med Widerøe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fredag i feriestart... - lykke til med security m.v.
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oppdaga i går at det var security på all utanlands transfeeren på OSL. Har det vore slik lenge, eller er det noko nytt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Han mener vel utland-utland tror jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Korrekt oppfatta. Utland-innland har vel vore uedra sidan reglane om full kontroll av alle reisande vart innført.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enklere transfer utland-innland på OSL fra høsten 2015 - Domestic Transfer | Mekum | Flyforum | 692 | 17-12-2024 17:23 |
Om flyplassen i Roma (transfer, lounger etc) | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 24-07-2017 16:31 |
Om Basel, flyplass, transfer m.v. | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 9 | 02-01-2017 12:09 |
StarAlliance lounger på Beijing flyplass | gardkarlsen | Reiseforum | 5 | 13-03-2010 21:04 |
Fantastiske Flyplass-lounger | hurvert | Reiseforum | 0 | 10-04-2008 13:06 |