![]() |
|
![]() |
#561 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Rasisson Blu Heliopolis Cairo
Status: Concierge. Innsjekk håndtert av 2 trainees, så det gikk litt tregt. Rom: Bestilte billigste standardrom på poeng, oppgradert til One Bedroom Suite. Grei suite med en litt hard seng, skrivebord, sofa og salongbord. 2 bad. Flaskevann i minibaren var inkludert, og tilgang til lounge. Ellers: Andre opphold her, hotellet begynner å bli litt slitent i kantene, men for Cairo regner jeg med at det er grei standard. Frokost er bra, og utvalget i loungen er BRA! Last edited by nime; 05-03-2014 at 13:13. |
![]() |
![]() |
#562 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Oslo
Status: Gold Oppgradert: Tja, stort rom hvertfall, bestilt billigste corporate rate Perks: Frukt, sjokkis og vann med personlig hilsen på rommet |
![]() |
![]() |
#563 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har tenkt å matche Marriot Gold ( kastet etter meg av UA
![]() Har kun vært sølv her, men har ganske mye poeng på kontoen... Hvor kontakter jeg ? |
![]() |
![]() |
#564 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#565 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Oslo Airport Gardermoen
Rom: "King size bed" sto det på bekreftelsen når jeg bestilte? (senga var helt ordinær den da) Status: Concierge Oppgradert: niks, nada niks, intet, ikke engang et velkommen I resepsjonen men ble effektivt innsjekket da ![]() Velkomstgave: nei Er vel tredje eller fjerde gangen siden jeg ble Concierge (jada riktignok på grunn av MD-80 MegaDo), men har ikke fått en eneste fordel jeg så langt...buhuu... HHonours derimot har både sendt meg flere mailer samt til og med ringt meg når jeg ikke har svart på mailene, dette fordi at jeg har bestilt 4 enkeltrom I 5 dager I mitt HHonours kort, og jeg er kun sølv der, men av det jeg leser av mailene så kan vi forvente oss en oppgradering I London I September (det er jobbtur med 3 kollegaer). Generelt sett så funker Radisson for meg da, men som nevnt ingen fordeler for meg enn så lenge. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
#566 |
Superflyer
|
![]()
Bestillte to standardrom for mine foreldre og et vennepar på "seniorrate" fra min ClubCarlsson-side. Begge ble oppgradert til business-rom og fikk hver sitt ostefat og to flasker vann levert på døren.
Nå gjenstår det å se om jeg får stays på kontoen min.....*kryssefingre* ![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#568 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Athens.
Bestilt 3 netter til vanlig pris for venn med mitt CC Gold Elite. Ingen oppgradering men han fikk en falske vin og noe snacks. Jeg fikk alle poengene plus de 38000 kampanjepoengene. Room Points 6259 Food and Beverage Points 676 Promotion Points - Stay 3 Nights Get 1 Free Bonus 38000 Promotion Points - Online Booking Bonus Points 2000 Room Points - Gold 50% Bonus 3130 Food and Beverage Points - Gold 50% Bonus 338 |
![]() |
![]() |
#569 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Radisson Blu Heliopolis Cairo
Skrev litt tidligere at vi var fornøyde, og når det gjelder alt annet enn utsjekk, så var det faktisk greit. Men..vanvittig mye krøll ved utsjekk, hotellet ville ha betalt for både rom, oppgradering, frokost, tilgang til lounge + skatter og avgifter. På et rom som ble bestilt på poeng. Ble heftet i nær 40 minutter før tålmodigheten min tok HELT slutt. "But we only upgrade to next category" IDFC... hvordan i granskauen skal jeg vite det da, når jeg står i innsjekk og får beskjed om at jeg har blitt oppgradert? Jeg har aldri før måttet minne et hotell på top tier status. Enden på det ble at jeg betalte for shuttlebussen, som var det eneste jeg hadde bestilt. Kontakter CC når jeg kommer hjem, det er sikkert og visst. Fikk forresten ingen velkomstgave på rommet heller når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
#570 |
Bonusjeger
|
![]()
Endte opp med å bestille en fredag-søndag i London om et par uker (850 kroner hver vei i Business)... Nå gjenstår det å finne et hotell. Blir EBG med en innenlandsflight på onsdag, så hvis poeng kommer innen mandag uken etter, bør det å få til statusmatch med Club Carlson gå rimelig greit innen avreise.
Har avgang 07:55 på søndag, så tenker at jeg enten bør satse på hotell ved LHR, eller f.eks. i nærheten av Paddington da det går direktetog derfra til Heathrow. Ikke vet jeg, kun vært i london et få ganger, er vel rundt et år siden sist. Uansett, det jeg skulle frem til - noen tips til hotell? Er student, så at det ikke er for dyrt settes stor pris på. ![]()
#571 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hotell: Radisson Blu OSL
Min status: Concierge Rom booket: Billig corporate Oppgradert: Business Class, 6.etage Offergave: Vin, jellybabes og chilinøtter. Suksessen fortsetter. |
![]() |
![]() |
#572 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Hotell Norge Bergen
Min status: Gold Rom booket: Standard, corporate rate Oppgradert: Nei Perks: Nei Hotell: Radisson Blu Es. Hotel Rome Min status: Gold Rom booket: Standard, 4-for-2 Oppgradert: Superior Perks: 2 vannflasker og velkomstbrev Hotell: Radisson Hotel Fisherman's Wharf, San Francisco Min status: Gold Rom booket: Deluxe, AAA-rate Oppgradert: Nei Perks: Sjokolade, vannflasker og velkomstbrev. Turn-down service med påfyll av vannflasker hver dag. |
![]() |
![]() |
#573 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Park In Aberdeen
Status: Concierge Booket: billigste forretningsrom Oppgradert: Business room Annet: fikk noe sjokolade & vann på rommet |
![]() |
![]() |
#574 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hotell: Radisson Blu OSL
Min status: Concierge Rom booket: Billig corporate Oppgradert: Juniorsuite 4.etasje - med to ekstra feltsenger .. Offergave: Stor flaske boblevann (ja - vann) og litt frukt. Jo kortere opphold, jo større rom får jeg tydeligvis .... |
![]() |
![]() |
#575 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Plaza Oslo
Min status: Gold Rom booket: Standard, billig venner og familie Oppgradert: Nei Perks: Ja, frukt tallerken og et glass med veldig god sjokolade pluss personlig velkomstbrev. |
![]() |
![]() |
#576 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Radisson Blu Plaza
Status: Concierge Booket: family and friends rom Oppgradert til flott rom i 32 etg med sjokkis, personlig brev og no frukt. |
![]() |
![]() |
#577 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flytt hvis feil tråd: https://www.clubcarlson.com/secure/o...lBrandCode=FGP
Spring promo med opptil 25k Gold Points. |
![]() |
![]() |
#578 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Er uansett påmeldt....har tre stays allerede booket innenfor perioden på deltagende hotell så vi får se ![]() |
|
![]() |
![]() |
#579 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg meldte meg inn i Club Carlson i dag og meldte meg også på spring promo. Jeg booket så 3 netter på Radisson Blu Aqua Hotel i Chicago (laveste rate via clubcarlson.com). Jeg har foreløpig ikke reist mye på andre kontinenter, men har forstått at det ikke engang på 4/5-stjerners hoteller er standard med frokost innbakt i rompris (som i Norge og store deler av Europa). Såvidt jeg ser, står det ikke noe om dette i bookingbekreftelsen eller på hjemmesidene til hotellet.
Er det noe som vet om frokost er inkludert ved dette hotellet? |
![]() |
![]() |
#580 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Pleier å stå i detaljene når du velger pris, på noen hoteller er inkludert frokost avhengig av prisen.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |