![]() |
|
![]() |
#521 |
EBD
|
![]()
Denne var litt stygg, bookingklasse S, som er min sweetspot, går fra 100% til 250 poeng? Det er rimelig irriterende når jeg har booket flere legs i S til juli.
Da ryker jeg 4000 poeng.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Går LH opptjeningen i EB fra % til disse faste satsene nå da? Det kuttes en del i øko som vanlig da. Regner ikke med at mine LH S-klasse billetter kjøpt før devalueringen kan klages inn til 100% opptjening da det er "partnerselskap og utenfor vår kontroll".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
EBD
|
![]()
Det ser ut som det går over i poeng utenom longhaul..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Newcomer
|
![]()
Hei til ekspertene :-)
Skal fly Shanghai - Frankfurt med Lufthansa i klasse C om noen dager. Hvor mange Eurobonus-poeng kan jeg vente å få for dette? Flyr ikke så mye i år men hadde håpet at jeg fikk beholde gullkortet og da kan denne være avgjørende...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Jeg skal reise med Singapore Airlines fra Hong Kong via Singapore til Sydney med economy-billett. Og retur fra Cairns til Singapore med Silkair (denne flygingen gir vel ikke poeng?) og fra Singapore til HongKong med SIA. Jeg mener det sto 100% opptjening da jeg bestilte, men hvor mange poeng er dette? Og teller disse poengene ifht rekvalifisering som Ebg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
SIA - SYD: 4000 (3908) SIN - HKG: 1600 (1587) Verd å merke seg; ikke alle økonomiklasser gir poeng. Du finner oversikten på https://www.sas.no/eurobonus/opptjen...pore_airlines/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for svaret. Ser nå at vi klasse W på de første to flyginger Hkg-sin-syd og klasse N på returen. Da blir det vel kun poeng på reisen sørover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp det stemmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Jeg skal ut å fly i C med Egyptair. Nettsidene dere forteller at en får 150% opptjening med deres program. Er det noen måte å finne ut hvor mye poeng det gir i Eurobonus hvis jeg registrerer mitt Eurobonus kort ? Takk ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
C med EgyptAir gjer 200% opptjening ( https://www.sas.no/Templates/Flexibl...aspx?id=216841 )
Det vil sei antall miles du flyr * 2. Antall miles kan du finne her http://www.gcmap.com/ ved å taste inn flyplasskodane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I følge SAS Eurobonus kan det se ut som det er fra 1200 poeng.
Edit: Ser sexten var hakke raskere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Etter reise med Austrian fikk jeg poeng for én av fire legs. Alle var booket i K, men i EuroBonus poenglisten kom den ene reisen inn som "M" med 100% opptjening. Resten av legs-ene har jeg ikke sett noe til. Jeg hadde egentlig ikke regnet med å tjene poeng på denne reisen, da K ikke er i "opptjen poeng"-listen forl Austrian. Antar at den ene jeg fikk poeng for er en feil, og ikke de tre jeg ikke fikk poeng for?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Er det noen som vet hvem en får mest poeng med til Eurobonus konto når en flyr med enten Air Canada eller United Airways ? Mener å huske at Air Canada er dårlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her kan du se opptjeningen til begge:
United: https://www.flysas.com/en/eurobonus/...es/air_canada/ Air Canada: https://www.flysas.com/en/eurobonus/...rlines/United/ Hvilke som er best kommer helt an på billettklassen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
1) Får man poeng på SilkAir?
2) Får man poeng på SilkAir hvis det er SQxxxx operated by SilkAir? Takker for svar på mine dummer spørsmål ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nei og nei SilkAir er ikke med i Star Alliance og det er operating carrier som teller Ellers er SilkAir et behagelig selskap og reise med |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Newcomer
|
![]()
Apropos... Kan jeg spørre dere om noe?
Har plan om å fly OSL til Singapore i mai, men vet ikke om jeg skal velge Singapore Airlines eller SAS. Skal fly Business. Hvor mange bonuspoeng får man om man velger henholdsvis SAS vs. Singapore Airlines på Business - og hvor mye bedre er servicen på Singapore Air enn SAS på denne strekningen (om noe)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper (2024 -->)? | Someone | Reiseforum | 2 | 04-09-2024 07:24 |
Bonus seter i F og C på StarAlliance med EB-poeng | Rparker | Reiseforum | 3 | 04-06-2014 00:42 |
DAT (C) , hvor mange kilo kan jeg få med meg ? | sail4fun | Reiseforum | 4 | 12-12-2012 11:44 |
Hvor mange EB-poeng etter oppgradering? | seilfly | Reiseforum | 3 | 07-09-2011 20:14 |
SAS EB poeng til besvær. Hvor skal jeg dra? | Fredrik Propell | Reiseforum | 15 | 02-09-2011 16:30 |