![]() |
|
![]() |
#401 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og som vanlig annonseres "forbedringer" med en hel ukes varsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noe nytt om familiekonto som angivelig skal innføres igjen til høsten?
![]() |
#403 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skjønner den i ferietiden. Det er press nok på de ansatte med fulle fly og galskap på gatene om ikke man skal måtte slite med overbooking over level i tillegg. Godt man gjør NOE for å lette jobben for de ansatte. Og da får de bedre tid til heller å hjelpe de som trenger de. Og de er overrepresentert i ferietiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Men hele poenget med fordelen forsvinner. Det er jo når det er fult at dette har verdi. Så enten så leverer man det man selger, eller så endrer mann produktet. At det er kjipt å levere denne tjenesten om sommeren forstår jeg. Men det burde man tenkt på når man laget konseptet. Hilsen en som knapt har sølv-kort. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men hvorfor er dette et større problem om sommeren? Booker man ferie med DY for så å bruke denne rettigheten når det også denne sommeren blir kansellerte fly? (Sorry vet at den var litt slem)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
EBG
|
![]() Quote:
Får gi det et par uker til før jeg etterregistrerer som de krever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
EBG
|
![]() Quote:
Har man ikke tenkt å la den gjelde der for flyene faktisk har risiko for å være fulle, må man heller la være. Nok et tegn på at det kun er Diamond som gjelder fremover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har benyttet meg av denne garantien en håndfull ganger. Koster flesk (fullfleks C), og to av gangene har jeg blitt parkert bak i bussen (man er garantert sete, men ikke klasse). Sikkert kjipt for gatepersonale, og alt annet personale, å stå der med overbookede fly, og for den som kippes av flyet til fordel for en EBG, men allikevel: Man er jo EBG fordi man flyr mye med SAS, og man betaler virkelig heftig for et sete på en full flight. Og om sommeren er jo nettopp når man har behov for dette, spesielt de av oss som jobber om sommeren og ikke har ti ukers sommerferie, til forskjell fra byråkratene.
Men, men. Enda en grunn mindre til å fly med SAS og fly inn gullstatus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#413 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() Ellers får man jo bare kjøpe seg et knippe full-flex og kansellere det man ikke trenger. Er kanskje ikke det SAS ønsker, men dog...
![]() |
![]() |
#414 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Upgrade me....
|
![]()
Liten erfaring som EB Gull på familietur denne uken. KSU-BGO-CPH-BLL med retur.
EBG fungerer utrolig kjekt når du har med hele bøtteballetten på tur. For min del med 3 unger og kona. Tilgang til gullstua på CPH, og fasttrack gjør ting enklere og mindre dautid. Samt business chekin om man ønsker å bruke det. Merkes på reisebudsjettet når alle drikker og spiser gratis på flyplassen. Dog var det pussig nok noe kluss med datasystemet på BLL i forbindelse med fasttrack, så bare jeg kunne gå igjennom, så da ble det vanlig kø uten at dette er noe problem. Selvfølgelig synd at det ikke er lounge på BLL, men det er jo i hovedsak en start/stopp destinasjon. Og BGO har jo heller ikke lounge, men vil tro det kommer 17. august... Tenkte ikke på det når jeg bestilte og skulle sånn sett kanskje betalt bittelitt ekstra for å fly via OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ga bort et sølvkort til en kamerat, men han sier instruksjonene i eposten han fikk ikke fungerer på de nye sidene. Er det noen som har tips for hvordan han får aktivert det?
Ser ut til at vi må komme litt tidlig på flyplassen på onsdag, kan folk med sølvkort ta med seg en gjest på SAS Lounge, eller gjelder det bare gull? Edit: De får og ta med seg gjest, så da kommer vi alle inn uansett ![]() Last edited by eisa01; 10-07-2017 at 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ikke nødvendigvis. De fleste jobbreisende er på ferie. Det er nok grunnen til at sølv får komme inn.
![]() |
#418 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ah, kreves 20k poeng for sølv ja, trodde det var 10k - da er det litt færre i omløp.
Kameraten min klarte til slutt å aktivere kortet, når jeg bemerket at det var besynderlig at ingen andre hadde samme problemet her på flyprat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Håper SAS klarer på et tidspunkt å ikke sende meg email som kom nettopp
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |