![]() |
|
![]() |
#21 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Toalettilgang er ikke et servicetilbud, men en nødvendighet. Snudd på hodet - bør pax på biz & first få bruke toaletter lenger bak i flyet? Er det opptatt bak i flyet og jeg må "tvert", så bryr jeg meg ingen ting om billetten har kostet skjorta eller nada!.
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 28-07-2011 at 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det er ikke akkurat fett å ha en dingo med rævva si midt i trynet ditt når du spiser middag. Den bør vel være ganske så grei å forstå?? ![]() Det er vel også forventet at folk som er ferdig med transition fra bleier via potta til vanlig dass klarer å holde seg noen minutter i do kø. Håper du treffer rette flyvertinna med holdningen du har, kunne blitt interessant. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ganske så enig i alt. De aller fleste kan nok vente. Det var IKKE tilfellet for en bekjent; smittet med salmonella på tur (kyllingen ombord om jeg husket historien rett)
![]() Hvis det er så ille å se folk, så kunne man plassert toalettene imellom first og economy, så kunne herrene i front stå i kø forfra og dingoene kunne (Sitat) stå med ræva si midt i trynet på hverandre imens de spiste (sitat slutt) på economy ![]()
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 28-07-2011 at 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ett oppfølgingdspørsmål til insidere. På innenriks i Norge får man ofte beskjed om at toalettet i front ikke skal benyttes og forhenget mellom kabinen og front galley blir stengt. Hva er årsaken til dette?
En annen ting er hvordan de kabinansatte formidler dette til pax. Jeg flyr ofte og har enda tilgode å høre dette bli annonsert over PA, men når noen prøver seg forover så får de klar og ofte brysk beskjed om å gå bak og at og jeg siterer "dette burde du vite." |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Forøvrig må jeg slutte meg til Tommy777 sitt innlegg ovenfor. Om enn i noe andre ordelag, ha ha ha. ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hvor salmonellaen kom fra vet jeg ikke sikkert. Og det jeg vil frem til er vel at ubrukt toalett er idioti dersom det er kø bak og ikke foran.
Nå skal de sies at jeg ikke reiser nok utenlands til å ha opplevd at dasskø er noe problem.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Joda, men nå er det forskjell på slike nødsituasjoner du beskriver og vanlige flighter uten dramatikk. Det vi snakker om er folk som bare må pisse litt og som brukes dassen de ikke har kjøpt avgang til. Skulle det derimot brenne i rævva så er det neppe noen som stopper deg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
26 innlegg om dokø på SAS
![]()
![]() |
#29 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da kan vi oppfordre de klasseløse og gemene med å fly Norwegian - der har jo alle betalt likt for å fly.
![]() ![]()
![]() |
#33 |
Front section flyer
|
![]()
Folk gir vel blanke i et skilt med "economy behind this seat row" evnt gardnina. Forstår jo det slik at det er mange som kanskje ikke flyr så mye som gir blanke i hvilken do de bruker på et fly.
Helt enig i at SAS bør opplyse pax om hva som gjelder. Men du vil uansett ha folk som ikke eier respekt for regler. Går man forbi gardina selv om det har blitt opplyst at man skal bruke dassen bak så mener jeg at da må man tåle å få huden full som det heter. Opplevde det selv Blue1 at folk ga f i hvor de gikk, selv om crewet hadde opplyst om at fremste toalett var for oss som reiste på de fremste setene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
SAS må bli tydligere, og bruke de muligheter man har til å skille (gardin) Samtidig får man håpe at dersom dette er i bruk, blir respektert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Do er morsomt - jeg kaster meg på denne..
Kan noe av problemet at "Ola Dunk" som selfølgelig vi ikke er, hadde fått mere inntrykk av at Business var en virkelig egen klasse hvis det var en mer skikkelig priority boarding, full gardin osv på flyene her i landet? Man får vel ikke den følelsen av at man trer inn i ett så eksklusivt, reservert område av en liten plastlapp og stort sett dønn like seter som bak. Bare en tanke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Alle fly har faktisk det - låsbar dør for å markere skillet mellom øvre klasse og øvrige klasser ombord
![]() Ellers enig i det som blir sagt; visste bare ikke at dette faktisk var et problem. Selv reiser jeg aldri på biz eller hva dere kaller det, og jeg respekterer "klasseskillet". Det er primært av respekt for de som reiser mye ![]()
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() Last edited by seilfly; 28-07-2011 at 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Eller sædebælter med lås på monkey class
![]()
![]() |
#39 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Mitt forslag er å ta ut alle setene og sette inn toaletter i stedet :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestille hos sas.no, poeng hos Aegean | hifiman | Reiseforum | 4 | 23-06-2014 17:10 |
Hvorfor billigere hos Travelink enn hos SAS? | hifiman | Småprat | 14 | 20-04-2013 08:58 |
Razzia hos SAS | nutcase | Flyforum | 11 | 11-09-2010 11:43 |
Gebyr hos SAS - og ikke hos Norwegian .. | atck | Flyforum | 5 | 05-11-2009 15:47 |
Salg hos SAS | sukram | Reiseforum | 19 | 10-03-2009 12:01 |