![]() |
|
![]() |
#21 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God Ættmiddag fra Bådåddjo. Sitter her å venter på flyet mitt til Oslo, skulle egentlig ha reist direkte ned til Oslo fra Tromsø da. Men fulle fly satte en stopper for de planene gitt
![]()
![]() |
#22 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Sandefjord, hvor det har vært knallsommer idag. Jeg stemmer for at vi innfører sånt vær hele året, da det hadde gjort meg absolutt ingenting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld fra Tromsø.
Dagen startet tidlig i knallværet hjemme, før Norwegian tok oss på fremdragende vis nordover. Junior hadde sin første flytur, og han satt å lo høyt under takeoff og landing. Det var stor stas. Men vi har konkludert med at halvannen times flyturer er maks pt med den lille entrepenøren. Han liker å tusle litt rundt, noe som ikke alltid passer seg. Og i alle fall ikke i en stappfull 737. Nå har roen senket seg, man har oppdatert seg litt på nett (og fått det gnidd inn at været hjemme er noget bedre enn her...) før man tar kvelden. Forøvrig ble den en hyggelig overraskelse når jeg hentet ut leiebilen i dag. Litt større en planlagt og jeg har fått testet folkevogn konsernets 7 trinns DSG kasse. Meget positivt overrasket over Skodaen. S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Hong Kong | Fnate | Flyforum | 7 | 20-07-2019 16:20 |
God fredag fra Hong Kong | Hypern | Flyforum | 22 | 08-12-2017 20:20 |
God mandag fra Hong Kong | Fnate | Flyforum | 18 | 11-03-2013 23:55 |
God fredag fra Hong Kong | Hpkris | Flyforum | 18 | 18-01-2013 17:16 |