![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Når blir neste A380 levert? Det går tregt! Skulle ikke de 3 første leveres bortimot samtidig da?
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tiden hvor EU-selskaper står mange timer i Bangkok er vel i stor grad forbi.
Finnair returnerer fra BKK etter 1t40 min. Swiss har også endret tidene og returnerer etter 2t 15min. (Tider tatt fra vinterrutene etter 26.10.)
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser man på andre selskapers innfasning av nye fly, inkludert A380, så er det ikke unormalt at de brukes ganske forsiktig de første månedene for og forsikre seg om at ting fungerer som de skal. Så lange planlagte bakkestopp er ikke unormalt
Det er bare et selskap jeg vet om som trodde man kunne gi bånn gass med en gang når de fikk en helt nye flytype, og sist jeg sjekket er de nå travelt opptatt hos flyklagenemda... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() QR ønsker vel også å time landingstid i DOH best mulig med avgangstidene til Europa og til dels Afrika og Nord-Amerika. Men må si jeg overrasket over valget av BKK som en 380 destinasjon, siden Baker har sagt flere ganger at 380en kun skal brukes på high yield destinasjoner som LHR og CDG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
det var da som pokker, har en reise med Qatar til BKK i februar QR 828.
men ser ut som det blir 777 på meg , jeg som hadde et lite håp om en tur med A380... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Ho gamle mor får flybillett til basecamp i julegave. Ble litt oppgitt at hun får sitte på rad 12 på A380'en, begge veier. La ikke merke til hvilken flytype det var før jeg skulle velge seter for henne. Ser nå at QR har fremskyndet oppstarten på BKK. Mulig jeg rekker en test tur i desember.
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En kompis skal til BKK i januar, og får 2x Dreamliner og 2x A380 i business for 12 000... er en smule misunnelig.
En liten heads up til andre - sjekk nøye at du kommer på riktig flight hvis du vil prøve A380en. Han måtte ha 40 min lengre connection i Doha for å få A380 i stedet for 77W (til samme pris).
![]() |
#32 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal kjøre Qatar A380 fra BKK i desember.
Ser de har en økonomiseksjon i andre etage på flyet også, men får ikke booket seter der. Noen som vet om det er noen restriksjoner på disse plassene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ser at QR har fremskyndet oppstarten med A380 til Bangkok til 1. Desember. QR836 fra Doha og retur fra Bangkok som QR833. Mener å ha lest et sted at økonomikabinen i 2. etasjen er forbeholdt medlemmer av QR sin frequent flyer club.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LH F-seter i A380 vs B747 | Sondbjo | Småprat | 2 | 27-01-2012 19:34 |
A380-seter på auksjon | Concorde | Flyforum | 2 | 04-08-2009 17:53 |