![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
For å avslutte denne rapporten litt kjapt: Vi var i rute inn til Oslo S, og jeg kom meg av. Ble stående litt på perrongen før jeg gikk videre, og kunne observere en dsme som gikk på toget, uvisst av hvilken grunn. Jeg gikk inn på Oslo S, tok et lite toalettstopp, innom Deli De Luca for litt nudler, og så fant jeg et flytog. Stod da på naboperrongen til Bergenstgoet, og jaggu satt ikke hu dama der enda ![]() Flytogturen til OSL gikk kjapt, og jeg fant også igjen bilen min i parkeringshuset. Vil nok revurdere å stå der igjen, da parkeringen kostet nesten like mye som flybilletten min til fra OSL til BGO dagen før ![]() 290 per døgn så ikke så dyrt ut på nettet, men når man har stått der i halvannet døgn, og da betaler for to (siden timesprisen var 50-og-noe, passerer man døgnprisen relativt fort), så det plutselig mye dyrere ut.. Nuvel. Jeg kom meg uansett hjem, og hadde hatt en helt grei tur, tross litt ubehagelige seter på slutten, og varierende benplass. Takker for titten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Amatør
|
![]()
Det stememr at hun leste noe, gikk bakover etpar ganger for å friske opp øynene med det sorte gullet som lå rett bak deg.
Og..toget var da pokker ikke i rute, vi ankom hele ett minutt FØR ruta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om du tenker på kaffen, så var ikke den rett bak meg, men på motsatt side av midtgangen. Når du gikk bakover satt jeg altså til høyre (eller venstre side i togets fartsretning). Hadde også en brun trillekoffert over hodet med Scanair-tag på, men den kan ha ligget inn mot veggen, så jeg vet ikke om den var synlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vil man stå i parkeringshus innbiller jeg meg P11 er et nokså greit alternativ til lavere pris uten å være spesielt mye lenger unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Amatør
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Amatør
|
![]()
Tragisk nok skal disse også bygges om til standarden..forøvrig, nå som vi er inne på tog; rett etter klokken 14.00 idag ruller NSBs første eksemplar av Tp. 74 / Flirt over grensebrua sørpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Er det satt en dato på når de skal ta dem ut? Siden diesel-trikken kom, så har det bare gått nedover med nordlandsbanen og Ole Tobias. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Amatør
|
![]()
Jo det stemmer, BC5 skal tragisk nok standardiseres slik som de ombyggede B5 ser ut nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"The mission of the F-35 is to spend money" | KjetilK | Småprat | 0 | 18-06-2014 09:00 |
Southwest: Free bags makes money | Someone | Flyforum | 1 | 04-05-2010 05:54 |