![]() |
|
![]() |
#21 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har lagt ut noen til bilder som kanskje ikke er de vanlige flybildene...
![]() ![]() ![]() Sist flight kommer også - fra en lavere vinkel enn det LN-MOW har her
![]() |
#22 |
Flyklapper
|
![]()
Et par smaasaker til - naa rydder jeg bort skoesken for denne gang.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Flott!! Dagen med to stk B-747 (Tower Air og Orion Air for Tower Air) husker jeg godt. Et av mange høydepunkter på gamle FBU.
Kom tilfeldigvis over boken "Oslo lufthavn, Fornebu 1939-1989" for noen måneder siden. Ikke det største historiske verket jeg har lest, men interessant nok i massevis (mange interessante bilder). Forfatter er Tor Wisting (ISBN 82-90884-02-8, TWK-forlaget). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Her er begynnelsen til den samme veldig høye "lowpass", kom høyt innover starten av bane 06, HB-IXW, siste sveitser på FBU
![]() |
![]() |
#25 |
Banned
|
![]()
Sommeren –98 hadde jeg kjøpt nytt videokamera, og tok det med ut på FBU for å prøve det litt.
Det ble en tur opp på taket på Teknisk hangar, som var et populært sted i lunsjpausen for de som jobbet der. Fin utsikt over flyplassen, bedre spottested skulle man lete lenge etter. Fikk også foreviget den artige heisen som var på Teknisk den gangen. Lastet noe av dette inn på pc`en nå og laget en mpg fil, resultatet kan dere se her Er ikke helt sikker på datoen dessverre, men det måtte ha vært tidlig i august det året. Fint vær var det den dagen iallefall. Artig å se tilbake på dette i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Bildene jeg lovde i går kommer i dag. siste offisielle flight tatt fra en annen vinkel en LN-MOW sine bilder. Han sto på taket av Pier B, jeg på bakken.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vemodige bilder, KOG.
DAGEN DERPÅ: Den 7 var det jo "vanlig" aktivitet på plassen. Den 8 var de fleste her travelt opptatt på GM, men jeg dro ut til småflysiden av gamle Fornebu. Sto der helt vantro - bare øredøvende stillhet og ingen fly. Ubeskrivelig rart. ![]()
![]() |
#28 |
Magic Nostalgic
|
![]()
Saknar FBU massively!
Brorsan och jag var där för att filma "Final day" videon. Här är sista landningen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Får legge ut et bilde fra tidligere i sommer - eneste forskjellen fra 7. oktober 1998 er det manglende gjerdet foran trappen. Fellowship som var guide under turen fortalt at trappen akkurat var høy nok til å få fri sikt over gjerdet.
![]()
![]() |
#30 |
Magic Nostalgic
|
![]()
Jag tog en titt på videon och blev väldigt nostalgisk...
![]() ![]() Lyckligtvis var jag där och fotograferade ett flertal gånger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fantastiske bilder...vekker bare gode minner!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY1699 10 oktober | rampen | Småprat | 3 | 10-10-2015 22:19 |
God 10 oktober! | fluxie | Flyforum | 23 | 10-10-2013 21:34 |
Flesland 1. oktober | Lasse Svenskberg | Bilder & foto | 3 | 02-12-2011 21:32 |