![]() |
|
![]() |
#21 |
Browncoat
|
![]()
Det blir alkohol der, bare ikke for meg
![]()
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Her skal det nytes biff litt senere før det bærer straka vegen til OSL igjen i morgen tidlig, deretter fridager inkl. Holmenkollen og 10km damer på Mandag ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Stockholm,
Hatt en fin helg her til nå, med mye god mat og shopping. I kveld er det en tur på Sturehof for middag, så får vi se hva kvelden bringer etter det. God helg videre ønskes alle.
![]() |
#24 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary. -3 grader, mye bedre enn den siste ukas -30 grader.
Planen i dag var å dra til Lake Louise for ski, men full storm og wind chill på -36 fristet ikke noe særlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra YYZ. Kommet frem etter en meget bra tur i C fra CPH. Om litt går ferden videre til LAS, også det i C.
Hadde forresten en artig liten passiar med tyttebærpolitiet i Fast-tracken på OSL i dag. Viste mitt boarding-pass på OSL-CPH med SAS. Han så på billetten og spurte om å få se mitt EBG kort. Det fikk han. Da fant han ut at det ikke var en buisness-billett og kastet meg ut derfra. Jeg måtte jo selvsagt spørre hvilken del av kravene som sto 20cm fra hodet hans jeg strøk på, men det ble bryskt avfeid med at de hadde sine rutiner. Den samme historien fikk forresten familien foran meg, som 1 minutt tidligere var blitt bedt om å gå nettopp der i *G skranken. Trist for SAS dette egentlig, som betaler i dyre dommer for denne servicen, og dette er det de får tilbake for pengene. Ikke at det betydde noe som helst i dag, med svært liten trafikk, men dog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde det ikke da vært rimelig å ta segt en tur bort til gull-innsjekken og fortalt dette og bedt dem ta affære??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sikkert, men jeg sa fra oppe i Loungen, og han som jobbet der tok affære. Som sagt, så spilte det mindre rolle denne rolige lørdag formiddagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det virker jo som opplæringen er for dårlig, ble selv nesten avvist med bizbillett på Thai (og EBG) tidligere i vinter - i følge vekteren liknet boardingkortet veldig på BA.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |