![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har også et generelt inntrykk at frokosten på norske hoteller er veldig veldig bra. Har bodd på mange hotell rundt omkring og det er få hoteller som slår de norske med mindre vi ikke snakker om skikkelige resorthotell. Selv på norske vandrerhjem serveres det ofte en bra frokost. Man kan si mye rart om Norge, men hotellfrokosten er som regel bra. Du kan få alt fra brød og syltetøy til egg, bacon og omelett og kjøttboller har jeg også sett. Thons energishot er genial.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Huff… da må jeg vare grinebiteren igjen – før jeg forlot landet hadde jeg ca 40-50 hotelldøgn I Norge I året, og synes frokosten med svært få unntak ganske ille. Mulig jeg er petimeter – men råvarer og ”ferskhet” er viktig for meg (ikke hvor fancy det er). Dette var med Coice, Rica, Thon og Raddisson Blue.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg bodde på Quality Grand Farris fra lørdag til Søndag i sommerferien. Der ble jeg virkelig imponert over frokosten. Den hadde alt jeg trengte, inkludert gravlaks, men det er første gang jeg har opplevd is til frokost. Nå har ikke jeg bodd på mer enn en 80-90 hotell i Norge og ca 150 hotell totalt og min erfaring er at Norsk frokost er veldig bra, spesielet for Norske ganer. Jeg bodde på et Hotell Ved Kusadasi i Tyrkia i høstferien, der var det 75 retter til frokost og 150-160 til middag og litt mindre til Lunch, men det går vel under resort hotell. I sverige derimot, ser frokosten veldig pen ut, men det er bare billige råvarer og dårlige greier, men så skal jo svenskene ha varm lunsj noen få timer etterpå.
Alexandra I Loen synes jeg også har bra frokost og buffeten til middag er kanskje den beste jeg har vært på i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Kampen Apartmens Hotel i Oslo (Best Western, med en bra standard på rommet i alle fall, stort rom og helt nytt bygg) hadde veldig liten frokost! To typer brød og litt pålegg (to-tre typer) og melk. Minnet mest om en flyplasslounge type kjedelig!
Bra hotellfrokost er det så mange av i dette land at det er vanskelig å velge synes jeg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norges beste flyplasshjemmeside? | Admiral Benson | Småprat | 7 | 18-02-2013 01:20 |
Norges beste flyplass | LCH78 | Flyforum | 1 | 27-04-2008 23:41 |
Studentjobb med Norges beste frynsegode? | Thomas | Flyforum | 11 | 26-05-2007 13:51 |
Norges beste utsikt over flyplass? | enml | Flyforum | 17 | 21-10-2005 15:51 |
Norges beste hotellfrokost | MD90 | Flyforum | 12 | 23-10-2004 11:13 |