![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Støttes! Nå er det en stund til 747-en settes på bakken, men vil du ha den på listen så ta turen. Det er nok en del av oss her inne som angrer på diverse avgjørelser i tidligere tider om å "unngå den og den gamle typen på denne turen", og plutselig var det for sent...
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Støttes her. Dårlig benplass og manglende underholdningsutstyr blir egentlig ikke så viktig når en flyentusiast skal få krysset av en ny flytype i loggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er sant!
![]() Men en ting, jeg er 13 år gammel. Hvilken mat burde jeg ha? Barnemeny er vel mer for 5-åringer (pølse og chips..) Har sett på mange TR at maten er så ''avansert'' med masse småting. Jeg vil heller ha litt større og ferre ting.. Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hehe, har sett litt avansert mat på økonomi mener jeg, men det kan være jeg som er litt fin på det
![]() Jeg spiser vel normalt, kanskje litt mindre enn brødrene mine.. Skal ihvertfall aldri fly første-klasse da! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Superflyer
|
![]()
Det trodde ikke jeg heller jeg skulle få......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå er det bare noen få dager til jeg skal ut og fly.
Noen som vet reg'en på de 747'ene som har fått AVOD? ![]() Her er en liste over flyene.. http://www.airfleets.net/flottecie/L...ctive-b747.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
D-ABVK, D-ABVC. Om det er flere som har fått AVOD i economy får andre svare på... Er litt usikker på hvor oppdatert listen er. ![]() Lykke til og god tur! ![]() Last edited by Islending; 04-10-2011 at 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy LH 747-400 i August fra FRA-DEN. 11 timer dagflyving uten AVOD blir rett og slett særdeles kjedelig. Løsningen er lesing og la humla suse. Fikk en del underholdning fra KLM 747 som lå rett nord for oss over Grønland.
![]() |
#31 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg skal på tur med LH 747 fra BKK til FRA om noen uker. Har ingen høye forhåpninger, men skal satse på å være stuptrøtt så jeg kan sove hele veien. Skal fly auckland-BKK først med Thai, så jeg håper jeg holder meg våken den turen, og kan sove når det ikke finnes noe å gjøre.
Upcoming: TRD-OSL-MUC-SIN-MEL-LST-MEL-SYD-AKL-BKK-FRA-OSL-TRD og TRD-OSL-LHR-JNB-LVI-JNB-NLP-JNB-CPT-LHR-OSL-TRD på 5 uker ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Smak og behag er forskjellig ja.
Fløy LH A380 og B744 tur retur Califorina i sommer, og vil nok konkludere med at de dekker hver sitt behov. A380 har helt grei AVOD men uten spill (som A346) hvis man liker det. Bra med film. B744 har bedre seter og egner seg godt på nattflighter, hvor underholdning kanskje ikke er like viktig, synes nå jeg. Kankje er jeg håpløst nostalgisk, men er noe eget med gammel audio i setet og overhead tv'er. Kosligere i jumboen også. LH har ett bra produkt til USA så jeg tror du får det flott i begge maskinene. Enig med deg i at A380 begge veier vil bli "kjedelig". Nå har jeg nok lagt hodet på huggestabben men :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva er AVOD??
Trodde alle hadde pc, mac eller nettbrett. Det er jo overlegent når det gjelder både billedkvalitet og utvalg av av det man liker å se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
AVOD, tre drinker for mye og sooove.. TV har vi hjemme
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og hva skal en med AVOD når setene er så harde at en helst vil stå resten av turen etter en time. Uansett om det er ny eller gammel B744, er nest siste rad genial hvis du sitter på B setet (kun 2 seter), da har en god plass til å strekke ut beina mellom vinduene og setet foran, og en siter ikke klemt opp i veggen Etter at jeg skaffet meg en liten PC, så driter jeg i om flyene har AVOD. På PC`en min er det bare ting JEG vil se og høre på ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa og 747-8i | FlightDeck | Flyforum | 39 | 08-03-2013 11:40 |
Lufthansa med 747-8i i 2013 og A380 i 2014 til Brasil | Epilef | Småprat | 1 | 31-01-2013 13:53 |
LH A380 eller BA 747? | HenningHenriksen | Reiseforum | 11 | 12-11-2012 10:15 |
Boeing 747-8 vs. A380: A titanic tussle | Trety | Flyforum | 23 | 21-04-2006 21:46 |
Vil 747 overleve A380? | LN-MOW | Flyforum | 3 | 13-01-2005 10:56 |