![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har prøvd både det ene og det andre fra både EWR og JFK. Subway fra JFK er ikke å anbefale første gang man er i NYC, det blir rett og slett for mye å sette seg inn i. Ellers er Subway fra JFK ganske greit iom at det går tog til forskjellige plasser på Manhattan.
Om man reiser til/fra EWR kan man likegjerne ta toget inn til Manhattan dersom hotellet ligger i nærheten av NY Penn Station. Enkelt og greit, og slettes ikke så alt for dyrt om jeg husker rett. Ellers er alltid taxi et enkelt alternativ her også for den som ikke gidder titte 2 sek på et kart. Ser Discus nevner lokalbuss til Newark Penn og Path videre til Manhattan, og kan skrive under på at det kun er for spesielt interesserte - ble uheldigvis utsatt for den turen da en "veileder" av noe slag i terminalen anbefalte den metoden, hvorfor hun gjorde det aner jeg virkelig ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bumper denne...
Noen oppdaterte anbefalinger for transfer JFK-Manhattan midt i ettermiddagsrushet? Vurderer både Carmellimo og Dial7, men finner ikke helt ut av hva man gjør om det tar lengre tid enn beregnet å klarere immigration og hente bagasjen - venter de, løper taksameteret? Ser ikke ut som de har "meet & greet" på den internasjonale terminalen, så hvordan finner man riktig sjåfør og bil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvor mye drasseer du på og hvor på Manhattan? Jeg reiser stort sett med lite bagasje, og bruker normalt Subway A eller E, avh. av hvor jeg skal (men så er vel jeg litt snodig, sikkert...) USD 7.25
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trip report det sydlige Afrika.: JFK-JNB-CPT-JNB-LLW-JNB-JFK | jb1 | TripReports | 10 | 11-03-2012 13:31 |
FRA-JFK og JFK-FRA med Lufthansa a380 | eb737 | Bilder & foto | 29 | 02-01-2012 00:25 |
Delta kutter JFK-CPH og JFK-ARN | haavig | Flyforum | 15 | 30-05-2011 22:47 |
JFK-KEF-OSL // VDB-KEF-JFK med Icelandair og DOT LT | jb1 | TripReports | 6 | 23-04-2011 13:11 |
JFK-CMN-CDG-JFK: tur til Marokko | jb1 | TripReports | 7 | 02-02-2010 04:27 |