![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hallo, la meg i morges med "Scanair og våkner til "Flyprat", nå må jeg ta meg en durabelig grøftefyll.
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Der jeg bestiller min rakfisk: Rakafiskspesialisten, Asbjørnsens gate på Hønefoss. Tel. 32 12 02 87
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ok - takk da får jeg høre med kollega fra Hønefoss om han vil ta med seg noen gjærede innlandsfisker til hovedstaden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag kveld, folkens. Her har man kommet seg hjem, trykket på Power-knappen på den stasjonære PC'en, hørt et smell, og luktet noe rart. Hurra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig en deilig og fredelig kveld i heimen etter at man har tilbragt uken i Kongens klær!
Biff og rødvin er fortært, og det falt i meget god smak! Nu er det CB's juleøl som prøvesmakes. Først klasse E og så står en klasse F og godgjør seg i kjøleskapet. Den overlever nok ikke kvelden, tenker jeg! Har også registrert at det selges Jägermeister på Vinmonpolet på Evje. Minuset er selvfølgelig at den har den fæle bismaken av norske avgifter. Men det må man vel bare stå ut med? Schkaal, kammerater! BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah .. da har man hatt en gnistrende god lasagna og en 90 Minute IPA fra Dogfish Head .. nå blir det å sette pc'en på idle og gå over til periodisk sjekk resten av kvelden .. og imellom et par av disse sjekkene skal det nok bli noe skotsk myrvann som jeg verken kan stave eller uttale ... og Jet Age ligger foran peisen og venter på meg. Blir'e bedre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte I vest er en paa vei hjem med fergen etter en hyggelig kveld paa The Hilltop Alehouse som har huset mangt et Scanair treff. Kvelden boed paa Boundry Bay IPA (Bellingham) og Schooner Extra IPA cask conditioned - med en Ellensburg Lamb Pita - absolutes med en Clover Brewed Nicaraguan (kunne saavidt hoere Tommy777 svakt I bakgrunn....)
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
wow, på plass på Westin Seattle etter et supert besøk hos Boeing. på fabrikkgulvet på 787, 777 og 747 linjen, men toppen var først en tur inne i en Dreamlifter før vi fikk komme inn i en 787 (som blant de første ikke airline exec eller Boeingansatte) da vi fikk inspisere LN3 som var på Everett for vedlikehold mellom testflightene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig er det freddan! | Bergern | Flyforum | 18 | 16-05-2015 00:06 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 43 | 18-04-2009 16:44 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 24 | 27-02-2009 20:06 |