![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Tusen takk for veldig fine bilder. De er gode å ha når savnet blir for stort
![]() I morgen er det min tur! Jeg har et spesielt forhold til F50 etter mange turer med NAS mellom Haugesund og Bergen i ungdommen. Og så klaffer det så bra i morgen, at jeg har et møte i Haugesund. Returen til Oslo går selvsagt via Bergen kl 18.05 - på aller siste Fokker50-flight ut av min kjære hjemby. Gleder meg! Ser ut som det skal bli skikkelig ruskevær også. Det hører med! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mesterlig dokumentert!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk alle sammen. Hyggelig at dere likte denne tråden som jeg selv synes har ganske stor historisk verdi.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Disse bildene falt i smak hos meg
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Nå fikk denne bildeserien en ny dimensjon for meg, for det var nettopp -RNG som fløy siste Fokker50-flight fra HAU til BGO med meg ombord i kveld. Litt overraskende...
Selveste stasjonssjef Tungesvik kom ombord etter boarding completed, overrakte roser til crewet og holdt en kort tale hvor han forklarte at dette var siste tur med Fokker50 fra Haugesund, og at fra mandag tar Widerøe over. Ellers var det en typisk høstlig vestlandstur, hvor det meste foregikk inne i ei sky, med beltelampene på hele veien. Takk for nå til alle SAS' Fokker 50'er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har også hatt min tidligere nevnte tur i dag, der crewet på flighten hadde sin siste tur med Fokker 50. Prøver å forfatte en liten tripreport om ikke så altfor lenge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fokker C.5 | Rob Mulder | Flyhistorisk forum | 1 | 07-01-2012 23:45 |
Walk-around på tre-hølere. | Twin Otter | Flyteknisk forum | 5 | 23-10-2010 15:34 |
Fokker 50 | putzmeister | Samlerhjørnet | 5 | 26-09-2008 23:39 |
Fokker 50 | MD11 | Flyforum | 6 | 29-05-2007 14:18 |