Flyprat

Go Back   Flyprat > Bilder & foto
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 27-09-2010, 14:59   #1
TobyAllan
PROFIL IKKE AKTIV

Default Litt bilder fra min spotterhelg på Gardermoen

Denne helg hadde jeg frihelg, og den siste frihelg i år, så den ble brukt til spotting på Gardermoen, da jeg bor i Halden når jeg er i Norge, var det litt langt at kjøre, så tok inn på hotell fra lørdag til søndag, og spottet da hele helgen, jeg tok lørdagen på vestre bane og tok bilder av alle avgange fra 9.00 på morgenen til 21.00 på kvelden, kan si det ble en del bilder, søndag var jeg hele dagen på østre og fikk med en del nye fly, ihvertfall en del fly som jeg ikke hadde bilder av fra før, etter at ha gått igjennom alle bilder fra helgen, og sortert dem ble det til 988 bilder av god kvalitet, Viking1965 hadde fått stuearrest så han fikk ikke lov at komme ut og spotte så med stor hjelp fra han, kom der sms'er hver gang noe annet enn SAS og Norwegian viste seg på radaren.

Takker Viking1965 for hjelpen.

Her er litt bilder fra helgen, dette er bare ett lite utvalg av hele helgen, men håper de faller i god smak, har tatt med dem jeg syns var litt finere enn de vanlige

Hilsen Torben

Icelandair med ett av sine Boeing fly,

Thai Airways, denne er jo en vanlig gjest på Gardermoen, men jeg har ikke fått bilder av denne før, så det var ett pluss for mitt bilde biblotek

Air Cairo, denne var også ny for meg, ett pent fly, som jeg ikke tidligere hadde bilder av

Også en vanlig gjest på Gardermoen, men første gang jeg fikk bilder av denne også

Denne var også ny for meg, men dette fly var veldig fint, vet ikke om den er vanlig gjest på Gardermoen, men det er den sikkert

Air baltic i posisjon for ett bra bilde, takeoff'en var perfekt timet, og fløy akkurat forbi i den posisjon jeg håpet på

Dette var vel dagens overraskelse for meg, har aldri set dette fly før, men stilig var den dette kan også være en vanlig gjest på Gardermoen, første gang jeg har spottet på østre bane, så disse fly kan være helt vanlige gjester

Estonian Air, den jeg vanlig har sett på Gardermoen er den med reklame for Tallin 2011, så denne var ny for meg, men litt retro look har den jo

Ett bilde mer av Estonian Air, men syns bildet var så stiligt at det måtte bare med.

Håper i likte disse bilder, jeg storkoset meg hele helgen, og fikk en masse fine nye fly for min del på brikken, så dette var en god helg

Hilsen Torben

Last edited by TobyAllan; 27-09-2010 at 15:23. Reason: Skrive/Stavefeil
TobyAllan is offline   Reply With Quote

Posting Rules