![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser for øvrig ut til at antallet backpackere som flyr til RYG med FR bare øker og øker. Senest i går så jeg en gjeng på et 30-talls personer med full utrustning vandre langs E6 i øs pøs regnvær.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Får de haik, da? Da jeg satt om bord i flyet fra Wroclaw til Rygge kom en ung polakk bort til meg og spurte om det var lett å få haik til Oslo og hvor man kunne campe... Hvordan han så at jeg var norsk, vet jeg ikke...
For øvrig markedsførers nå Rygge / FR med store boards i store deler av Oslo om dagen, tydelig merket - Rygge 45 min fra Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da jeg var på Rygge og leverte i forrige uka var i alle fall haikerne ved påkjøringsrampa borte da jeg kom tilbake 15-20 min. senere.
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Aner ikke hvor de gjør av seg, men har sett mindre fraksjoner rundt omkring på diverse bussholdeplasser, bensinstasjoner osv. litt nærmere Moss sentrum, ofte med små ark påskrevet "Oslo".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Å reise med Ryanair eller andre lavprisselskaper er jo blitt for dagens ungdom hva det å reise på Interrail var da jeg var ung.
Men her ser man jo en av forskjellene/ulempene. Mens de fleste jerbanestasjoner jo er midt i sentrum av reisemålet, opererer jo de fleste lavprisselskaper fra flyplasser et stykke unna storbyene. Lander man på Rygge, Torp, Charleroi, Bouvais eller hvor det nå måtte være, har man jo et stykke igjen til det som antageligvis er reisemålet, og de fleste av disse backpackerne har sikkert begrenset reisekasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Her er pressemeldingen med endelig informasjon fra Ryanair. Åtte ruter legges ned.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Nå er billettene lagt ut. Rygge-Gatwick skal gå daglig kl. 11.20 med retur kl. 13.00. Stansted-avgangene skal på sin side gå kl. 10.20 og 22.00 med retur kl. 06.45 og 18.25.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Synes det er interesant at FR velger å ha vinterruter til Spanske destinasjoner som ALC og AGP, men at man velger å la disse gå fra Rygge. Dette er jo noe helt nytt etter at de startet til disse destinasjonene i sommer vel? Og at de fortsetter om vinteren tyder vel på en viss suksess??
Ellers merker jeg meg at Liverpool får en kraftig økning med fra Norge med FR. Kraftig frekvensøkning fra Torp til daglige avganger og oppstart fra Rygge. Ruten må da brukes av andre enn fotball-fans...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ja, men så var heller ikke sammenligningen min lavprisfly mot andre flyselskap, men lavprisfly kontra Interrail. Jerbanestasjonene er som oftest midt i sentrum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og i følge denne nyheten på engelsk, fra de britiske sidene til Ryanair, har Ryanair allerede økt antall ukentlige avganger fra 7 til 10.
http://www.ryanair.com/en/news/ryana...gatwick-routes Quote:
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hyggelig å lese. Det tyder vel på bra bookingtall siden denne ruten enda ikke har startet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Der var nyheten snappet opp av NRK Østfold også, dette er bra for regionen og ikke minst Ryanair.
http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7254077 Quote:
![]() |
![]() |
#34 |
Newcomer
|
![]()
Nu kommer ytterligare en linje! Från 31 oktober börjar bolaget flyga från RYG till TMP (måndag, tisdag, fredag och söndag).
Dessutom ska bolaget "bli mer norskt" genom att hemsidan ska översättas till Norska. http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle3774658.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med 2 nye ruter fra Rygge | Geiraage | Flyforum | 14 | 11-01-2012 13:28 |
Ryanair med seks nye ruter fra Rygge | sarpingen87 | Flyforum | 17 | 02-11-2011 20:04 |
Nye Ryanair ruter fra Malaga | Bll spotter | Flyforum | 10 | 16-12-2009 14:38 |
Ryanair air med 16 nye ruter fra Rygge | 72rompe | Flyforum | 1 | 24-11-2009 13:56 |
Ryanair med seks nye ruter fra DUB | CK | Flyforum | 0 | 26-01-2005 15:56 |