![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
vinkelsliper og stige det
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg slenger med en liten kopi ang. update på fornebu søndag 14. februar.
Update ute på flyplassen søndag 14.2.10: Parkeringshuset har skrumpet inn veldig de siste ukene, og er snart helt borte. Området rundt bensinstasjonen, halve pir c og parkeringshuset, samt inngangen til IT-fornebu er gjerdet inn. Pir C er allerede under riving og er snart ribbet for den hvite metallfasaden. Skiltene på gate 37 og 38 er der fortsatt (!). Man kan faktisk gå inn i pir c da en dør står åpen foran sperringene, men er vel ikke til å anbefale, selv om jeg gjerne skulle vært innom en tur og egentlig sett hvordan det så ut der, før det blir revet.. ![]() ![]() Jeg legger også ved et litt morsomt bilde fra byggingen av Pir C (tror det er fra 87). mvh Lars-Petter |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Litt digresjon men...
Hvor skal statoil ha bensinstasjon nå da? Statoil Fornebu har jo en god del kjøpesterke kunder. Og selv om den lå litt kronglete til, så var den jo ganske godt besøkt! Får vi kanskje ny og moderne stasjon litt mer sentralt på Fornebu? :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja tror det har vært snakk om det. vet ikke om det blir mer mot koksa og den veien, men det kommer nok en ny en der ute.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei igjen folkens!
vet ikke om noen har sett at pir c snart er borte? parkeringshuset er jevnet med jorden, og jeg var en halv meter fra å få tak i gate skiltene 37 og 38 idag. men de var dessverre holdt av til bygglederen, der de lå i metallhaugen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Noen bilder fra Fornebu
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tror det er snakk om en ny statoilstasjon lenger ut på snarøyveien (Området rundt hangaran som nå rommer golffasiliteter)... Har også hørt snakk om at det skulle bygges ny vis a vis Telenorbygget på snarøyveien men lurer på om det ble skrinlagt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Væskeforbudet snart historie (?) | C130 | Småprat | 21 | 23-08-2024 13:26 |
Er Patrouille Suisse snart historie? | AggTouchdown | Flyforum | 3 | 14-02-2013 21:45 |
Vil fly snart være historie? | robertaas | Småprat | 8 | 24-04-2012 14:16 |
Another one bites the dust Blue Line er snart historie | LN-AFG | Flyforum | 2 | 21-09-2010 18:55 |
Statoil inngår helikopterkontrakt | gustavf | Flyforum | 0 | 05-07-2007 22:53 |