![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg kunne tenkt meg en tur i cockpit på innflyging til Haukåsen en flott sommerdag.
Og Chicago er bra, fly over downtown og Meigs. Daytona er helt ok også, base over stranda i solnedgangen før man svinger mot en 10 000fot lang godt opplyst rullebane! Solnedgangsflights er noe helt spesielt, skulle bare ønske det ble litt bedre bilder av det! Jeg får kjøpe meg videokamera, så kanskje det blir noe av det etter hvert |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
at your service!
|
![]()
Ingen innflygning i heile verda kan slå den til Ørsta/Volda Hovden, ein sommarsdag, med sunnmørsalpane bada i sol!
![]() Den må berre opplevast! ![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Både SOG og SDN har "spennende" innflygninger og fin natur, dette kommer langt foran en hvilken somhelst "skyline"
/G |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Den gode gamle FBU innflyvingen ja, herlig. Får skikklige drømmer her.
Ellers som nevnt inn på 27R på LHR er jo kjempefin sps hvis det er klarvær. Syntes også innflyvingen til Ålesund og Bodø er ganske bra. Ellers kan også nevnes Aberdeen (Scotland), og til Manchester fra øst flyr man også over store deler av byen.Det samme med LAX østfra og LAS Vestfra
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Må nok sige at jeg holder rigtig meget af indflyvningen til Nice... Håber at få et godt vinduesæde når vi lander dernede i morgen formiddag.....
![]()
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En del år siden nå - men innflyvningen til JFK synes jeg også var veldig bra... Mye å se på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Arlanda ska utvecklas till en ”Sister Airport” till Beijings flygplats | EvakCPH | Flyforum | 3 | 18-09-2015 12:07 |
Bromma 12/9 | GF1 | Bilder & foto | 2 | 17-09-2013 17:55 |
Bromma kvar till 2038 | Henrik | Flyforum | 9 | 23-09-2007 21:19 |
Stockholm/Bromma 22.06.06 | Jens W | Flyforum | 5 | 23-06-2006 08:26 |