![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Såpass. ja ... anbefaler en Farmer Bob's ... en stor og god start på dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Jeg skal gifte meg på lørdag, så nervene er i høygir. Men det kommer nok til å gå strålende! Værmeldingene så bra ut tidligere i uka. Men nå meldes det regn og 14 grader på Bryne til lørdagen. Så vi får se hvordan det går med den planlagte photoshoot'en.
Men fest blir det uansett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra FAN. Da går dagens arbeidsdag mot slutten. I morgen er det et møte på formiddagen, før turen går tilbake til SVG og retur hjem for helg! Skal blir godt. Ellers er det åpningskamp i NFL i natt. Spørs om det ikke ofres litt soving for å få den med seg... Hmmm, decisions decisions
Last edited by Hickok; 10-09-2009 at 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God torsdag kveld!
Har nå hatt to travle dager.. ..i går var det til Røros med DA20 Falcon hvor vi hadde kontrollflyging på TACAN, riktig hyggelig crew og servering - fikk kaffe og sjokolade! IFE kan man også si det var da jeg fikk sitte på klapp under en lowpass i 240kias på Røros. I dag har jeg hatt en hel dag i felten. Ble flydd ut med en medevac Bell 412 på morningen, hvor jeg så fikk være med på masse spennende saker. Etter å ha vært i felten noen timer ble jeg plukket opp av Bell 412 Gunship'en og fikk 20min heftig lavtflyging i formasjon, før vi gikk opp til normal høyde og dro tilbake til Rygge. Fantastisk mye man opplever når man er inne til førstegangstjeneste! I morgen er det et portrettintervju, så litt med på Bell 412 - før det er helg! ![]() Ha en flott kveld folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - ferdig med to dager konferanse ispedd litt jobbing, kundepleie og annet. En arbeidsdag igjen før det er helg. Ha en fin kveld.
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God natt fra Tananger,
Ukens andre jobbreise til ABZ er tilbakelagt. Siste jobb reise denne uken til AMS imorgen stor for døren og det er på tide å hoppe i bingen for noen timers søvn. Morgendagens redeye til AMS med SK 4002 og SK 821 er kun kort tid unna. Ha en god natt folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |