![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
26 varme her i ATL - som etterhvert skal faa selskap av rundt 10 til. Hoey luftfuktighet ogsaa, saa her gaar man ikke ut mer enn noedvendig.
Intet spesielt paa planen idag - noen aerender som gjoeres foer avreisen mandag, men ikkeno' av hoey prioritet. Ha en god fredagskveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - ble litt forefallende småplukk som skulle gjøres og fikk tid til litt prøvekjøring av bil også. Får ta en tur til forhandleren i morgen og teste en annen tysk doning med litt annen konfigurasjon.
Men nå er det middagstid, og kjØLig drikke ![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag.
Her pakkes det i campingbilen .. for en liten helgetur hvor vi skal teste ut hvordan denne type liv kan fortone seg. Blir nok spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. og da kom lønna inn på konto også og jeg kan skrive STOR kvartals-sjekk til skattkammerset (United States Treasury) før jeg reiser på ferie. Hurra ...
![]() 35 grader på veggen og nå må jeg ut ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra "sommer" Chicago. Her er det skikkelig drittvaer i dag med hagl, regn i store mengder og full storm. Busker og grener overalt.
Det verste er dog over, men det regner fortsatt heftig. Regnet skal gi seg til klokka 1, akkurat i tide til avgang mot Peoria En god helg oenskes alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God kveld fra Oslo. Det har vært en lang dag med møter - og med utsettelse på prosjektet jeg jobber på, betyr det enda flere lange og slitsomme dager i ukene som kommer ... I helgen blir det imidlertid en kort tur til Haugesund som en avveksling. SAS og en 737-500 skal fly meg over fjellene. Ha en god kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God formiddag fra Bainbridge....klarte akkurat aa faa kjoept 2 Muffins fra the Local Muffin Nazi...liten tvil om hvor Seinfeld hentet inspirasjonen til the "Soup Nazi"....men stenovns bakte muffins fra New Rose cafe....er verdt traumaet....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |