![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
InterCityHotel Frankfurt Airport, noen som har erfaring med det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Hotellet var helt OK, jeg regner med at du nå er ute etter grei overnatting som ikke skal være overdådig, men heller ikke ha de største kakerlakkkene. Nå skal det sies at det er en god stund siden, så det kan jo ha endret seg, men det er jo "ordnung muss sein"-land vi snakker om.
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! ![]() Last edited by Wig-wag; 14-06-2011 at 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God tur!
![]() |
![]() |
#25 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Budde på Radisson Blu i Frankfurt i helga faktisk, saman med BSSW og SirPjalle. Eit fint hotell -me fekk rom i 16.etg, med flott utsikt, eg påstår at senga var god, og badet såg flott ut. Frokosten var ikkje heilt lik Radisson i norge, men den var heilt fin den også. Enkelt å komme seg til sentrum med trikk også, 2.4 Euro ein veg. Hotellet er ca 10 min i drosje frå flyplassen, 25 Euro ein veg. PS! Dei kjører som svin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Svin er dagens understatement... I hvert fall når det kom til han ene... ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Sheraton på DUS synes jeg ikke er en anbefaling verdig. Rommene er relativt små, ligger på toppen av et parkeringshus, ikke noe utsyn til rullebanene, langt å gå til rommene, bare gratis internett i resepsjonen, dyrt på rommet, minibar dyrt, hotellrestauranten har utsikt feil vei, og maten der var typisk kjedelig hotellrestaurant, men til skyhøye priser. Baren var en typisk kjedelig hotellbar som gjorde at det var bedre å sitte å drikke litt på rommet. Langt å gå bare å komme seg til hotellet. Og romprisen var ca 1000 kr natten. Og da kostet frokosten 26 euro ekstra.
Så skulle jeg trenge et rom nær flyplassen i DUS er jeg sikker på at Maritim må være et bedre valg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har bodd på både Hilton og Intercontinental inne i Frankfurt det siste halvåret.
Hilton kan virkelig anbefales, moderne hotell og store fine rom. Flott beliggenhet i hjertet av shoppingdistriktet og med kort vei til S-bahn stasjonen ved børsen som tar deg til flyplassen på 20-25 min. Intercontinental er praktisk å bo hvis man vil bo i gangavstand fra Hauptbahnhof, 10-15 min med toget til flyplassen. Men hotellet er gammelt, og selv om en del av hotellet har oppussede rom fungerer air condition svært dårlig og rommene er ikke av all verdens størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For nogle år siden havde jeg mange overnatninger i Frankfurt, og fik hurtigt Le Meridien Parkhotel som stamhotel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Browncoat
|
![]()
Har også testet ut Maritim og da skrev jeg følgende i TRen fra den turen
Quote:
Men nærheten til flyplassen er nesten umulig å slå, uten å bygge hotellet i terminalen.
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Beliggenheten til Maritim er uslåelig ja. Kan ikke huske noe negativt med madrassen eller badet fra mitt opphold der. Burde nok ha tatt bildet av badet også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Browncoat
|
![]()
Det er mulig det er smaken som er forskjellig da
![]() Noen liker harde senger, jeg gjør ikke ![]()
![]() |
#35 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så har man besøkt Maritim i Dusseldorf enda en gang. Da jeg sjekket inn sent om kvelden overhørte jeg noen i resepsjonen si at hotellet var fullt. Jeg hadde bestilt, men glemte å skrive sen ankomst. Fikk rom nummer 233, og jeg ante at dette var noe spesielt da jeg så at det lå helt i enden av korridoren. Det viste seg å være en Master Suite og var det største hotellrommet jeg noen gang hadde vært i. Så da var det bare å finne fram kameraet og dokumentere.
![]() Vel kommet inn av døra befinner man seg i en lang gang. Til venstre er gjestedoen, og lenger fram til høyre ser man inngangen til konferanserommet. Begge forble ubrukte av meg. ![]() Litt lenger fram i gangen, konferanserommet forsatt til høyre, og rett fram ligger enda en gang som befinner seg mellom badet og soverommet. ![]() Inne på konferanserommet. ![]() Dette er gangen mellom badet og soverommet, og vi ser inn på badet. ![]() Vasken på badet. Her ser vi den stanga som BSSW klaget på noen poster lenger opp. Den plaget ikke meg, men plasseringa er nok ikke helt optimal. ![]() Dusjhjørne til venstre og vasken til høyre. ![]() Vasken, toalettet og badekaret. ![]() Soverommet. Ja, det var stort. ![]() Minibaren. Brukte ikke noe fra denne. TV-en oppå minibaren var altfor liten til å passe i det store rommet. Var større TV på konferanserommet. I tillegg var der et tekjøkken som jeg ikke fotograferte. Jeg hadde bestilt et helt vanlig rom, så dette var virkelig tidenes oppgradering, selv om den var helt bortkastet på meg som reiste videre tidlig neste dag. Har heller ingen status eller medlemskap hos Maritim. Betalte 119 euro for overnattingen. En master suite koster vanligvis godt over 400 euro. Så neste gang du skal arrangere et møte i Dusseldorf kan du jo ha det på hotellrommet ditt! Last edited by WF-380; 17-08-2013 at 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyplass-hotel Frankfurt | peterfox | Reiseforum | 17 | 07-01-2023 13:31 |
Düsseldorf | 1944vintage | Flyspotting | 2 | 25-02-2015 08:02 |
Radison Royal Hotel Moscow (the 7th building / Hotel Ukraine) | Fjordheim | Reiseforum | 1 | 10-12-2013 13:41 |
Oslo-Stockholm-Düsseldorf-Wroclaw-Barcelona/Girona-Wroclaw-Frankfurt-Stockholm-Oslo | FlightDeck | TripReports | 28 | 11-05-2009 22:16 |
Düsseldorf 21/7-08 | BSSW | Bilder & foto | 7 | 05-08-2008 10:08 |