![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
-To separate SAS etickets kan matches i systemet akkurat som en papirbillett, uten problemer, såfremt informasjonen er satt inn korrekt og matcher hverandre.
-I eksempel med papirbillett: Har jeg en reise med Iberia og en separat reise med LanChile men jeg kan ikke vise fram billetten min, fordi den skal jeg plukke opp i Chile, så skal ikke Iberia sjekke bagasjen inn på LanChile. Selv om de har en interline agreement. -Jeg vet det gjøres likevel, og det kaller jeg ekstra service. Noe jeg som regel setter ekstra pris på. ![]() Sveg: jeg prøver ikke stoppe deg i å gjøre dette, jeg bare forteller hvordan dette egentlig skal fungere. Og håper at du viser forståelse for at kanskje enkelte ansatte ikke vil bryte noen regler for å tilfredstille akkurat ditt ekstra behov. Lykke til på reisen(e) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lustigt att det skulle gå...
Har blivit informerad ett flertal gånger nu att PACS inte klarar av detta. Det är något med att det är två e-tickets... Man får tydligen något felmeddelande om value något... Sorry, vet inte mer exakt, men fått samma besked i ARN, CPH och OSL flera gånger när jag ville checka genom hela vägen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurowings med virtual interlining med Norwegian og SunExpress | Someone | Flyforum | 4 | 03-05-2019 18:07 |
Ryanair skal teste interlining | SQ321 | Flyforum | 7 | 20-04-2016 10:57 |
KLM + Widerøe har interlining | ThePassenger | Flyforum | 7 | 27-01-2015 15:16 |
Star Alliance ruller endelig ut e-ticket interlining | MD90 | Flyforum | 5 | 13-12-2004 17:23 |
BA med 100% eticket interlining med oneworld-partnere | MD90 | Flyforum | 1 | 28-10-2004 21:23 |