![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Masse gode forslag fra dere alle. Skal sjekke litt rundt, men vi ankommer 19.05 18.3 og drar videre 06.40 dagen etter. Så behovet er ikke mer enn en skikkelig seng, adgang til internett og muligheter for en øl eller to. Har via andre fått anbefalt Best Western O'Hare til ca. 650 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ellers ser vi jo hva herremannen som skal paa tur oensker. Internet og ett par oel. Hos fullservice faar du begge delene, hos de andre faar du lite oel, gitt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå er ikke jeg interessert i å føre denne diskusjonen noe lenger, men jeg må innrømme at det er en smule provoserende når du sier at det ikke stemmer det jeg sier. Jeg bor utelukkende på Marriott brand hoteller når jeg er i statene, og i ca. 70% av tilfellene i Europa og Asia, og vil påstå at jeg vet endel om hva slags senger de har.
Den nye Marriott-sengen som de kom med for noen år siden har de brukt mange år på å rulle ut over hele linja. Førts på fullservice hotellene, deretter på de andre. Residence Inn ORD har den iallefall. Mulig det fortsatt finnes noen hoteller som ende ikke har den, men det kan ikke være mange. At den ikke er noe særlig å skryte av er din mening. Jeg og mange med meg er veldig fornøyd med den. Den er fullt på høyde med Sofitel sin (etter min mening selvsagt, det finnes ulike meninger om dette). Jeg vil si at dersom trådstarter er ute etter en seng og en øl, blir det en dyr øl dersom han skal betale eksempelvis dobbelt så mye for et rom på et hotell fordi det er minibar på rommet. En øl kan ikke være så vanskelig å få tak i. Kan jo copy and paste fra fact sheet om hotellet: Hotel Details * 4 floors 192 suites * 2 meeting rooms, 1,900 sq ft of total meeting space Accessibility * Service animals allowed for persons with disabilities Guest Room Information (may vary by room type) General Room Amenities * Air conditioning * Alarm clock * Coffee maker/tea service * Crib * Individual climate control * Iron and ironing board * Luxury bedding - crisp linens, thicker mattresses, custom comforters, fluffier pillows * Pillows: down/feather * Pillows: foam * Pull-out sofa bed * Rollaway bed Bathroom Amenities * Hair dryer Room Entertainment * Cable channel: CNN * Cable channel: ESPN * Cable channel: HBO * Cable/satellite TV * Color TV * Fireplace * Movies/videos, pay-per-view Kitchen Amenities * Conventional oven * Dishwasher * Microwave oven * Pots, pans, serving dishes * Refrigerator * Refrigerator with icemaker * Silverware * Stove * Table and chairs Business Amenities * Phone feature: voice mail * Two-line phone Services Complimentary Service * Buffet breakfast * Cocktails * Coffee in lobby * Coffee/tea in-room * Hot Breakfast * Manager's Reception * Phone calls: toll-free Guest Services * Local restaurant dinner delivery * Safe deposit boxes, front desk Recreation Swimming * Outdoor Pool, heated * Whirlpool Activities * Jogging/fitness trail (0.5 miles) * Sport Court® onsite Fitness Facilities * Fitness Center * Fitness Center Golf * Lakeopeka Park (0.3 miles) * Indian Boundary (3.7 miles) * Edgebrook (5.7 miles) * Lake Park Golf Course (Par 3)/Des Plaines (4 miles) Attractions & Landmarks * O'Hare Airport (hotel shuttle available) * Donald E. Stephens Convention Center * Rosemont Theater * Great America Six Flags * Allstate Arena * State Street/ Michigan Avenue * Target Store * U.S. Cellular Field (White Sox) * Wrigley Field - Chicago Cubs * John G. Shedd Aquarium / Oceanarium High-speed Internet access Public Areas Wireless Guest Rooms Wired Meeting Rooms Wireless Last edited by OEH; 16-12-2008 at 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Du slenger ogsaa ut en paastand at vaar professor fra Troenderlag sparer masse spenn paa aa velge 2-3 stjerners Residence Inn. Har du sjekket hva det koster den natten han skal bo? Prisen er 149 dollar for den natten han skal bo naert O'Hare, noe som er haarreisende for Extended Stay modellen til Marriott. For den prisen faar kan han velge og vrake i fullservice hoteller til samme eller lavere pris. Og det er foer han evt faar hjelp av meg eller andre med rabattkoder (vi har meget gode corporate rabatter paa Hyatt, Starwood og Hilton) Dersom du utelukkende bor paa Marriott hoteller, hva vet du da om hva konkurrentene har aa by paa? Jeg bor opptil 100 netter paa hotell over hele verden i aaret og vil vel paastaa at jeg som SPG Platinum, Hyatt Diamond, Hilton Gold og Marriott Silver har passe bred erfaring hva disse kjedene har aa tilby. Jeg har slettes ikke paastaatt at du tar feil om alle Marriott hotellene, men de jeg bor paa en rekke ganger i aaret (Residence Inn i Peoria og Courtyart by Marriott i Bloomington) har ikke en god seng og standarden oppfatter jeg som daarlig. Det er min subjektive oppfatning som jeg har begrunnet hvorfor jeg mener det er slik. Jeg sier ikke "elendig service" eller "ikke noe spesielt bra rom", jeg forteller konkret hva jeg ikke liker. Jeg liker ikke daarlig kaffe, jeg liker ikke aa spise frokost paa isoportallerker eller drikke av pappkrus. Jeg liker ikke en braakende a/c/ varmeapparat halvmeteren fra sengen min, jeg liker aa ha muligheten til aa faa meg en oel og slaar meg ikke til ro med "en oel faar man sikkert tak i" ![]() Jeg vet ikke hvor mye du bor paa hotell her i USA, men dersom du har fulgt litt med, har du sett at mange kjeder har hatt fokus paa aa introdusere nye, gode senger. Sheraton har sin Sweet Sleeper Bed: Westin har sin Westin Heavenly Bed W har sin The W Bed: Hyatt har sin Hyatt Grand Bed Hilton har sin Serenity Bed. Alle disse kjedene har mange forskjellige brands (som Marriott), men konseptene er helt forskjellige og de har ikke samme sengene. Se bare paa Hampton Inn (Hilton) / Hilton Garden Inn og 4P by Sheraton. Grusomme senger, selv om de bedre brandsene i disse kjedene har bedre senger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå sa jeg 70% Marriott i Europa og Asia, det vil si at 30% av mine hotelldøgn er hos andre kjeder. Og jeg har god del mer enn 100 reisedøgn i året. Men Ok, siden det tydeligvis er veldig viktig for deg å ha rett (man skulle jo tro du var den eneste her på forumet som reiser og kan uttale deg om noe som helst), kan vi jo si at dine erfaringer er de riktige. Faren din er sikkert sterkere enn min også.
Last edited by OEH; 17-12-2008 at 05:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er overhodet ikke viktig for meg aa ha rett, det er viktig for meg aa gi best mulig raad naar folk spoer.
Jeg stopper her, skal vi kjoere pissekonkurranse, kan du gjerne fortsette paa PM. Det du har skrevet i denne traaden bidrar ikke noe til aa hjelpe en kjeft, jeg tror alle naa har faatt med seg at du kun bor paa Marriott og forguder Residence Inn ORD |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når sa jeg at jeg forguder RI? Jeg sa de har en god seng, og romslige suiter, noe du presterte å påstå var tull
Men man har jo fulgt med på forumet lenge nok til å vite at du er uenig i det meste, og til stadighet karakteriserer andres meninger som tull og tøys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siden du velger aa komme med uttalelser jeg mener er over streken og at du aapenbart ble fornaermet fordi noen faktisk satte fingeren paa en del uttalelser du kom med i denne traaden, synes jeg det er greit aa forklare hvorfor jeg mener at EN DEL av det du sier er tull (ikke alt):
Quote:
Quote:
Naar det gjelder mine poster og min erfaring som reisende, lar jeg hver enkelt bedoemme hva jeg skriver. Burde ikke vaere vanskelig i denne traaden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dere er nå søte da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Proffesoren fra Trøndelag har nå fått masse anbefalinger, takker mye for dette. Skal nok finne ut av dette og få både seng, mat og øl, til en pris som passer proffesorlønna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyplasshotell SFO | 737-405 | Reiseforum | 11 | 05-02-2015 18:18 |
Flyplasshotell Lisboa | blazius | Reiseforum | 6 | 22-11-2010 17:31 |
Chicago O`Hare | PROSESS | Reiseforum | 2 | 20-04-2009 20:06 |